![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#335 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
op je kamer kan je er toch geen flikker mee. tenzij je in de schuur slaapt. die van mij zou alleen maar in de weg staan. __________________ |
|
|
|
|
|
#338 (permalink) | |
|
Vervelend
|
Quote:
.Dus het is daar altijd zo rond de 10 graden in de winter. In de zomer blijft hij vrij koel , zo rond de 15/20 graden als het buiten 30/35 graden is . |
|
|
|
|
|
#342 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
showroom model ofzo maar pas als hij af is, nu staat hij op zolder.. ofja "hij" het frame, vering etc in onderdelen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#343 (permalink) | |
|
Beroeps Mooiiboii
|
Quote:
je mag zo vaak knalle als je wilt ![]() daar issie voor gemaakt he en nee mijn zipje is geen hoer dus alleen jordi en de andere mensen diek dat een keer (in nuchtere staat ) beloofd heb (want het kan gerust dat ik dat gezegt heb @ SBO zuipfeest )__________________ |
|
|
|
|
|
#349 (permalink) |
|
Ferrari
|
Vasco,
ik wil de komende week geen posts meer van jou zien in dit topic. Je gaat je maar ff via msn uitleven. Posts als bovenstaande zijn echt overbodig. Als je de komende 7 dagen nog een keer post in dit topic, krijg je er een warning voor. Ook voor een aantal overige members geldt dat ze elkaar maar eens moeten toevoegen op msn. Sommige posts hier zijn echt van een heel laag niveau. __________________ |
|
|
|
|
#351 (permalink) |
|
SBO crew
|
mar daar is het slappe ouwehoer topic toch voor?
vind ik dan ![]() leuk zeveren over van alles.. met mensen die dezelfde hobby delen maar ook een s niet over scooter oid serrieus willen praten.. waar moet het volgens jou (jullie als crew) dan wel over gaan? ![]() no offence verder maar dit is mijn mening __________________ |
|
|
|
|
#353 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
Mja dat Vasco dan alsnog gaat reageren als hem gevraagt word dat niet te doen. __________________ |
|
|
|
|
|
#354 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() maja ik gok dat het hem helemaal niets boeit.. en tuurlijk is het niet nodig om alles te vertellen.. maar deze pagina vind ik nog niet zo laag van niveau ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#355 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik begrijp jou punt heel goed, maar dan kunnen ze beter een ouwe hoer topic maken in GC! (mischien een tip?) |
|
|
|