![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#77 (permalink) | |
|
|
Quote:
spareribs die mag je hier ook wel kome brengen ![]() groet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
SBO 08 #164
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#80 (permalink) |
|
ThomasM.
|
Ja lekker makkelijk praten boys
Kwil jullie wel ff 4 dagen achter elkaar elke avond van 5 tot half 10 op en neer zien rijden op een tgb die 45 gaat . Ja ik had motorhandschoenen aan, nee die hebben geen nut meer na een uur ![]() __________________ Last edited by 491-boy; 17-12-2007 at 16:14. |
|
|
|
|
#83 (permalink) | |
|
ThomasM.
|
Quote:
![]() Patrick stfu! Vandaar dat ik werk... haha, heel logisch ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) |
|
46.6KG 21.5HP 7.31s
|
Fotos
![]() Rene, hier een foto van de voorvork in de NRG: Frame moet nog iets aangepast worden, en misschien moet ik wel in mijn kappen gaan hakken, so be it heb namelijk niet veel stuur ruimte, in princiepe voor het sprinten genoeg + corrigeer ruimte.. als ik het mooi doe is het denk wel aan te zien! Voorvork wordt zwart gecoat en de alu pootjes worden gepolijst. en foto van de achterkap ![]() Wordt straks een mal uitgetrokken ![]() __________________ |
|
|