![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#973 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
bron: vraag en aanbod
SBO Sprint Licentie 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Voor een vriend van mij ben ik opzoek naar iemand die een Licentie heeft genomen voor het sprintseizoen van 2008 en deze weg wilt doen / verkopen. Heb jij een licentie gekocht maar heb je hier toch spijt van, pm me dan. Ik neem hem graag van je over. GR DEXIE __________________ als er iemand zijn licentie opzecht komt de eerste die boven aan de reservelijst staat aan bod. pm sturen is dus nutteloos ![]() __________________ |
|
|
|
|
#978 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
of wat is het anders... wie verteld het mij ? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#979 (permalink) | |
|
Vervelend
|
Quote:
.Nou nog iemand die zijn licentie opzegt . |
|
|
|
|
|
#980 (permalink) |
|
Registered User
|
Luiheid is het niet, ergens heeft die wel gelijk moet ik zeggen (ookal is het wel bekend wat je aan moet hebben) maar net wat die zeg: ja of nee is voldoende. Denk niet dat iemand een heel topic/forum bij hou en elke pagina lees. En dus ook niet precies weet waar die moet zoeken, en dat dus niet doet, en dan is het wel weer luiheid
![]() |
|
|
|
|
#981 (permalink) |
|
6,90 sec @ 150m
|
Luiheid van wie?
Ik vind het luiheid van allebij. De vraag is misschien een beetje overbodig. Maar de antwoorden zijn ook slecht. Regelmatig lees ik gewoon halve antwoorden in het vragen topic. en ook ik erger me daar kapot aan. Je mag er alleen niks van zeggen. want dan krijg je een warning. __________________ Last edited by Maarten; 19-01-2008 at 19:21. |
|
|
|
|
#983 (permalink) | |
|
Banken?
|
Quote:
__________________ |
|
|