![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#131 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
.. en nog 7 plekjes te gaan __________________ |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
7,02sec @ 150 meter
|
K ben blij dat het droog is, stel je voor dat het met zulke kou regent. Helemaal niet uit te houden.
Het is niet echt weer om te sleutelen maar ik zal toch binnenkort eens aan de gang moeten anders is het de weken voor Meppel weer hoop stressen ![]() @Ilonka.. neem aan dat je onder de zonnebank ligt te verbranden buiten is weinig hitte te bekennen![]() |
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
. Voordeel van als het regent is, dat het dan wel minder koud is.Overigens heb ik wel zin in wat sneeuw. Kan ik lachen @ werk ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
![]() Ik heb net besloten om toch maar een stuurdemper op het ding te gooien heb nogal last van losse armpjes zit wel te denken aan een cheapass demper ala http://www.jrmotoren.nl/winkel/stuur...rt-p-4642.htmlErvaringen ? ![]() __________________ |
|
|
|
|
#146 (permalink) | |
|
Mooiboii
|
Quote:
je kan evt ook dikkere olie erin proppen__________________ |
|
|