![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#842 (permalink) | |
|
FR1908
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#851 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() @ RobinL, zie je wel? Jullie piepen gewoon te snel. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#855 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
net bepreking gehad met organisatie van de feestweek lemelerveld.
Locatie is de weerdhuisweg te lemelerveld. Overnachten kan niet, ze gaven als tip de jeugdcamping dennenkamp in ommen. De camping ligt op 10 minuten van de sprintbaan. http://www.feestweeklemelerveld.nl/ Dit is het programma, monstertrucks op vrijdag ![]() De feesttent en kermis is zeker de moeite waard! Vorig jaar met de sbo crew een mooi feest gehad ![]() Als je het leuk vind kun je er een weekend van maken ![]() Ik zal binnenkort even een topic aanmaken. __________________ |
|
|
|
|
#859 (permalink) |
|
Ja, van tv ja!
|
Gvd, nog genoeg te doen voordatk richting kloosterzande ga!
Eerst van uit me werk (14.00u)een nieuwe partytent halen + wat boodschappen doen dan gelijk door om me fles te laten vullen Thuis nog een flessteun lassen op het frame en de hele draden boel aansluiten ! Nu maar hopen dat ik voor het donker in kloosterzande ben ![]() __________________ |
|
|
|
|
#861 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Klopt, geen aanhanger ![]() EHV gaat niet door wegens te weinig mensen die kunnen helpen heb ik te horen gekregen van inne, dus helaas Volgende 3 sprints ben ik zowieso aanwezig __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|