![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#3 (permalink) |
|
Ik heet Rik
|
Aangezien dit denk het juiste topic is . Post ik me vraag hier maar even:
Sorry als het al voorbij is gekomen. Maar de mensen die dit jaar mee hebben gedaan aan jubbega damwoude genemuiden etc. Dat gaat dit jaar allemaal onder SBO vallen. Inschrijvingen zoals afgelopen jaar en de sprints/meetings zelf is er niet meer bij zegmaar? Dit word gewoon SBO dan? Dus je moet dus Echt officieel inschrijven zoals in de regelementen staat. Anders kun je gewoon niet meer sprinten. Of zit ik er weer helemaal naast? __________________ |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
nee... deze drie sprintevenementen hebben zich niet aangemeld om onder SBO te gaan rijden, dus ook niet onder een volledige verzekering van de SBO.
ivm daginschrijvingen is uiteraard wel mogelijk bij de SBO sprints, dat staat ook uitgelegd op http://www.scootertuning.net/sbo.php __________________ |
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
ivm een groot aantal overige vragen, even geduld tot Candyman alles voor jullie opzoekt/beantwoord/uitwerkt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
:: | SSR NRG | ::
|
Quote:
Want de sprints hebben natuurlijk ook een maximum aan inschrijvingen, maar als jij volgend seizoen de laatste sprint nog mee wilt rijden, maar de SBO zorgt er al voro dat de sprintcompetitie volzit? Dan word je haast verplicht om je een heel seizoen in te schrijven voor 1 sprint event __________________ |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Evo To Tha Bone
|
Quote:
hou je er wel ff rekening mee dat bv ribbens (genemuide/jubbega/damwoude) op 1 sprint dag zijn handjes al vol heeft aan 240 man(deelnemers) dan kan je cker niet gaan verwachten dat bv SBO de deelname aan sprints vrij gaat laten...... (als voorbeeld )__________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
op een sprintdag kunnen 300 rijders deelnemen in totaal.
Alleen zullen niet alle rijders met een volledige jaarinschrijving het deelnemersveld volledig gaan vullen. Op elke sprint zullen dus hoogstwaarschijnlijk gewoon ook daginschrijvingen mogelijk zijn. __________________ |
|
|
|
|
#15 (permalink) | |
|
:: | SSR NRG | ::
|
Quote:
edit: lees net post van Razma. mooi om te lezen, zo houd je het sprinten ook nog gewoon open voor mensen die niet @ fora zitten etc. __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Evo To Tha Bone
|
Quote:
daar ging het mij al nie eens om maar gewoon over het aantal deelnemers aan een sprint evenement, aangezien lely chaos (extreem i know ) dat mensen 4+ uur moeten wachten om in te schrijven bijvoorbeeld, dat lijkt me nie echt bevordelijk voor de komende evenementen ![]() ribbens was meer een goed voorbeeld ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Nu ook een GC slet..
|
gaan de lichten van de kerstboom ala ribbens of : geel, geel, geel :groen ? (ff stom uitgelegd, maar iedereen snapt me wel denk ik
)vraag ik aangezien het makkelijk was aan te passen geloof ik... + de meeste mensen (oa ik ) vinden 3 gele lichten tegelijk (ala ribbens) relaxeder__________________ |
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Evo To Tha Bone
|
was ook een extreem voorbeeldje inne, t gaat meer over het comprimeren van het aantal deelnemers per evenement. voor de rest, snap ik wat je bedoeld
![]() welke sprintevenementen komen uit onder de SBO vroeg ik me eigelijk af? __________________ Last edited by Bart@Sp; 13-09-2005 at 23:08. |
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
wat bedoel je exact ? jaarinschrijving ?
http://scootertuning.net/sbo_inschrijvingen.php __________________ |
|
|