![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#331 (permalink) | |
|
#139 @ 6.88
|
Quote:
elke dag is er een uitzending maar er word savond's pas opgenomen, dan is de dag vantevoren natuurlijk een veel betere reclame als achteraf ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#337 (permalink) |
|
2F4R Zip sbo #44
|
Nja ik weet de reden niet precies, me broertje reed voor het eerst met nx en was denk ik iets te enthousiast met die knop maar of dit 100% waar is kan ik niet zeggen want er is dus een van me pistonveertjes gebroken en die is me hele cilinder door gegaan, wand zit er eigenlijk nog overal in maar hij heeft paar goed diepe krassen erin getrokken , me binnenkop verneukt en (best vaag) onder aan het hempt heeft die een stukje alu kapot getrokken.. ben niet al te best in uitleggen maar daar komt het op neer, foto's komen als ik er zin in heb wel is er al een bigbore besteld en gaat de zip eruit
wie weet tot morgen ![]() __________________ |
|
|
|