![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#391 (permalink) |
|
Alles is voor bassie
|
Net thuis,
wat een gruwelijke hitte.. de Temperatuur meter in de auto gaf 34 graden aan.. uiteraard stond de auto wel in de zon. Voor de rest wel een leuke dag gehad.. aardig wat gereden en sja de machine liep in het begin kut en uiteindelijk een tijd van 7.76.. niet echt best maar ben er wel redelijk tevreden mee gezien de omstandigheden van het hokje.. Voor die custom show had ik mijn scooter erbij gezet (wit met rode zip sp9 ... maar heb eigenlijk niet meer gehoord wie nou gewonnen heeft? Veel positieve opmerkingen gehad en gehoord over mensen die mn zipje tof, vet, mooi of origineel vonden.. echt vet ![]() Leuke dag gehad! en het was zoeken naar verkoeling! ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#392 (permalink) |
|
Suzuki gsx-r 600 k5
|
Zo vandaag voor t eerst weze kijken naar een sprint wedstrijd.
Voor de mensen die thuis zijn gebleven voor het eventuele slechte weer: die hadden we niet ![]() Erg gaaf om te zien hoe snel die apparaten acceleren, maar persoonlijk vond ik er erg weinig mooi spul bij zitten (natuurlijk is dat ook niet het belangrijkste). Ga cker nog een keer kijken __________________ |
|
|
|
|
|
#393 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
heb een leuke dag gehad ondanks dat ik totaal niet gereden heb.
Heb me prima vermaakt met iedereen ![]() De avond van te voren was ook erg gezellig in het centrum van hengelo. Daar waren we beland omdat we nergens meer een mac konden vinden die open was ![]() Hoop lol gehad dus, en weer nieuwe mensen ontmoet ![]() En ik vind idd dat die wit/rode zip had moeten winnen in de customshow. ![]() Edit: mijn verkoeling was toch wel Geartsje die een watergevecht wilde beginnen ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#396 (permalink) |
|
Registered User
|
zo dat was weer een geslaagd dagje
was men eerste sprint eerste sprint totaal verneukt omdat die lampjes op hoel sloegen 2de sprint was al beter tijd van 7,6 net zo als de 3e later 7,5 gereden en de laatste nog een 7,3 kunnen scoren met een reactie tijd van 0,01 god wat was het warm vandaag je zweete het uit daar het kebab was ook super lekker daar ![]() |
|
|
|
|
|
#404 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
goed bezig micha
![]() we zullen het hok voor meppel nog even goed op de bank/ weg afstellen aangezien dit nog niet gebeurd is. dan gaan we voor een 6,xxx wat zeker mogelijk is.gefeliciteerd met dit resultaat op je 1e sprint met een standaard speed @ 20pk. __________________ |
|
|
|
|
|
#411 (permalink) |
|
|
wazaaaaa!
teringvette meeting !echt zwaar warm en relax ![]() echt 8 liter water/sinas gezope ofzo ![]() zit ook wel vol nu na de mac ![]() verder leuke nieuwe mensen gemeet ![]() de mensen die we al eens hadden gezien waren ook lief hoor! en JA de A747 is me naar de bol gestegen! ![]() x __________________ |
|
|
|