![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#426 (permalink) | |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
Quote:
komk wel een keer halen ff savonds alsk naar de meid gaatwas een beetje naar dus ik ging lekker naar huis heb niet terug kunne rijden (aleen het laaste stukje) heb ff heerlijk kunnen slapen toen ging het wel beter warmte werd ff iets te veel en dan moek nog naar turky truste (K) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#431 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Hele gezellige maar warme dag gehad!
![]() Chris heeft maar een keer kunnen rijden want het was niet te doen met het nieuwe voorvork plus dat later bleek dat deze iets speling had.. Een slinger boel dus! Tussen de soep en aardappelen door nog paar mensen gemeet ![]() En nog een paar foto's van mijn kant: http://www.mijnalbum.nl/Album=AIZ6YF34 __________________ |
|
|
|
|
|
#433 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
Weer een super spannende finale! Ik zag Na 6.42 van rene, De overwinning van Dennis al verdwijnen. toch flikt hij het om alsnog een 6.40 te rijden :O
Top van de superspecial en ook scooterspecial zitten elkaar echt op de hielen. Leuk is dat. __________________ |
|
|
|
|
|
#434 (permalink) |
|
Who needs NOS ?
|
Complimenten voor Marco en natuurlijk de hele crew voor een topdag.
Baan was super (veeeel grip!) en kebab lekker!! En ook de tijden waren weer top notch vandaag, ondanks de ontzettend hoge temperaturen toch een hoop zeer scherpe reacties van veel rijders! __________________ |
|
|
|
|
|
#437 (permalink) |
|
Senior Member
|
Leuke dag gehad ook heerlijk geslapen in de auto van sanders ouders veel snelle tijden gezien. Jammer dat mensen na de sprint het bij de mac gaan verzieken door burnouts te maken ook nog met een hesje aan van de SBO. Mischien iets voor volgend jaar om het rennerskwartier wat dichter bij elkaar te krijgen. Verder een top organisatie!! al dachten een paar mensen in een zwarte audi daar anders over.
__________________ |
|
|
|
|
|
#438 (permalink) |
|
FEYENOORD
|
leuke dag gehad ook, hoeft onderdehand niet meer op vakantie te gaan nu, had me AIM ff op me prins albert gehangen en die gaf 2liter vocht kwijt deze sbo dag aan zweet. zelf met de zip 2 keer gereden, loopt echt nooit geen meter maar dat update ik binnekort wellis, heb nu een brandende kop en me ogen zijn rood van het bloed
![]() |
|
|
|
|
|
#439 (permalink) |
|
6.26
|
1 Dennis
2 Ik (Rene) 3 Jordy van mws Wat een lange warme dag was het. Compleet gesloopt. Maar wat zat het dicht bij elkaar deze keer. Beloofd veel goeds voor de rest van het seizoen. Zelf kan ik nu eindelijk volgas weg dankzij de weeliebar wat resulteerde in tijden van 6.36 en 6.34. Ik word nu echt compleet gelanceerd op dat ding. In de halve finale schoot ik knetterhard hard weg alleen had ik helaas vals. Alleen waren er 3 met 6.34, op de 1000sten had ik 3de dag tijd. Maar goed, ik moet dan ook wel wat gewicht mee zeulen. Hij loopt elke sprint harder dus de volgende gaan we voor 6.2 __________________ |
|
|
|
|
|
#445 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
Michel je bent een super gozer, maar dit vind ik scené-verneukerij zeg maar. Ik hoop echt dat ik dit niet meer hoef te zien. Ook dat kansloze gedoe met dat bestelbusje waren jullie ook zeker? Najah, leuke dag. Ik begin met 8.0 seconde en snelste was 7.41 sec. Een tiende precies langzamer als Kloosterzande. Ik moet eerlijk toegeven dat het weer wel een beetje een boosdoener was, naast die focking dip. Komende weken proberen veel te testen in hem eruit te krijgen. En sander (aka Sgiele) bedankt voor je coaching vandaag ![]() Ben gesloopt. Ga slapen. Morgen foto's. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#446 (permalink) | |
|
|
Quote:
Zit je lekker je big mac op te eten, stampt zo'n mongool ff zen sprintscooter aan op de parking ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#447 ( |