![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
uhh??
|
Seizoen 2007 Eind Film
Zoals beloofd Eind 2007 weer een film van 30 a 60 minuten
hier alvast de trailer! ( Is we; een beta versie he mensen op me HD staat al een aangepaste versie ,maar mocht je nog fouten zien PM me maar ) En voor de kenners heb idd het idee van een ander vw filmpje gestolen ![]() __________________ Last edited by Haagze sf2; 23-11-2007 at 12:50. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#12 (permalink) |
|
uhh??
|
gewoon op internet netzo als vorig jaar en dan lekker zelf @ dvd fikken
http://sbo.scooterforum.net/Seizoen2...overzicht2006/ __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Banned
|
Vet ray!
![]() Misschien je engels een beeetje bijschaven, staan een aantal woorden waarvan ik het gevoel heb dat ze niet goed geschreven zijn. ![]() (www.interglot.com) |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
:*
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
uhh??
|
Quote:
maar weet nog van vorig jaar dat sommige mensen me pm stuurde ja je moet zo en zo.. en dna zeg ik altijd maar wees blij dta ik het doe ![]() __________________ |
|
|
|
|