![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#17 (permalink) |
|
Arend!
|
Gelukkig had Sander onze tentjes goed vastgezet....
http://www.arnoudracing.nl/emmen/emmen1.MPG http://www.arnoudracing.nl/emmen/emmen2.MPG ps: moet je zien hoe zonnig het toen nog was, die sneeuw/hagelstorm kwam echt uit het niets! __________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Denk"Tank"
|
Nog 120 Punten te pakken dus nog 6 titel kandidaten te gaan.
Wie of Wie gaat het worden? Ciao @lex Totaal totaal 1 1 Rik van Rijssen 385 0 2 4 Jim Doorewaard 358 27 3 3 Wilco Verhoeven 341 44 4 2 Caine Kentrop 321 64 5 5 Jos Koelewijn 313 72 6 6 Edwin Kil 280 105 7 69 Timmy Van D 242 143 8 15 Peter Janssens 202 183 9 52 Rob Maier 153 232 10 83 Arnoud S 148 237 11 7 Thomas Blok 147 238 __________________ |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Registered User
|
euhmm....wordt lastig ik twijfel tussen edwin of jos
![]() Nee, ik denk dat het weer Rikkert gaat worden. (terecht ook hij is "nog" steeds de beste) de andere 2 podium plekken kunnen nog spannend worden. Volgend jaar maar weer een x proberen rik te grazen te nemen. Wat vaker finishen zal zeker helpen. kijk naar Jim. Geen wedstrijd gewonnen, maar wel de beste papieren om Rik te pakken! ![]() |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Ik zal eens kijken of ik de scooter klaarkrijg..
Ik kom donderdagnacht met een flinke jetlag thuis, dus ik hoop wat tijd aan het sleutelen te kunnen weiden....: - scooter 3 a 5 kg verzwaren. (ik snap werkelijk niks van het feit dat het gewicht ongeveer 3 kg schommelt op een ge-eikte weegschaal!! )- Remmen controleren - Mijn remklauw voor borgen (shame on me) Voor de rest ga ik proberen de rest het weer eens lastig te maken.... Op veldhoven had ik de mazzel dat de baan voor iedereen nieuw was. Iedereen heeft ervaring op Emmen, terwijl ik er nog nooit heb gereden.. Dat word dus lastig..... Maar: ik heb er zin in ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Imhotep!
|
Weegschaal kan wel geeikt zijn, maar zo'n ding werkt met zwaartekracht enzo... Al staat hij een halve graad scheef, dan klopt de meting al niet natuurlijk, oftewel nadat er een scooter op en af is gegaan, naja...
Beter maakt iedereen een oog aan zn scooter dat we het met een waag aan een kraan kunnen doen ofzo ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
de weegschaal die wij hebben kan wel scheef staan. is getest bij ebw met een eikgewicht van totaal 60 kilo. hij bleef constant hetzelfde aangeven zolang alle 4 de sensoren maar druk hebben. ik heb hier toen we hem bestelde om gevraagd, omdat je hem anders telkens waterpas moet zetten etc etc. nu is het gewoon kijken of hij op alle 4 de poten rust en klaar is kees.
in de kast zitten bepaalde onderdelen die slecht tegen warmte kunnen en dan verkeerde waarden aan geven. __________________ Last edited by Kenny; 22-08-2007 at 00:10. |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
Het zal je maar gebeuren.. beide manches starten met eenzelfde startgewicht.: #1: 72.4 kg #2: 69.3 kg Ik zou als top3 rijder flink balen.... Of is iedereen genoodzaakt om met 4 kg meer rond te rijden (reservegewicht als het ware), omdat de weegschaal misschien eventueel bij warm weer, onstabiele ondergrond of een slecht humeur van de weerman een grotere weegafwijking kan hebben? Ik heb in ieder geval geen zin in DQ's meer, dus zal elke race met een scooter van 75 kg aantreden, waardoor het enige voordeel van mijn gewicht (71 kg naakt) dus volledig in het water valt ![]() __________________ Last edited by Sander; 22-08-2007 at 06:16. |
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Sander, de SBO doet dit al een tijdje, dat er iets verschil inzit tussen de metingen kan ik me best voorstellen maar kilo's vind ik persoonlijk erg veel. Kenny geeft aan dat bij hitte er wel problemen op kunnen treden, maar als het zo ernstig is als jij het nu doet lijken dan hadden er gewoon al 100 extra klachten moeten zijn.
Wat ik bedoel te zeggen, MIERENNEUK NIET ZO want je hebt gvd net je 2e race gereden. Ik ben het wel met je eens dat het goed moet zijn, maar misschien had jij met je 1ste meting je grote teen wel perongeluk op de weegschaal staan of zat er stiekem een molletje in verstopt ofzo. Kijk het nou gewoon nog is 1 of 2 races aan voordat je hier imo een beetje tegen het zere been aan het schoppen bent. ![]() __________________ |
|
|
|