![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Potjandozie..
![]() Stage6: #1 ronk#2:EGT/Jack #3:Rianne.. (ding zal wel 600 pk hebben ofzo )Open70: #1:King rik.. (die kent het circuit zelfs met zijn ogen dicht #2:Caine (kleine jongen, weinig gewicht #3:Jim.. (want die valt weer 2 x, maar blijft zijn machine gelukkig vasthouden )__________________ |
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Registered User
|
Amsterdam 2de wedstrijd, 2de manche: rik crashed ongeveer in de 5de ronde, loopt bijna een ronde achter.. rijd als een bezetene bijna terug naar caine en wilco. had nog 5 rondes nodig om de aansluiting weer te vinden.. crashen is het laatste wat je rik wil laten doen anders is ie bloed snel ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
De Bonke
|
stage 6 cup
1# patrick omdat hij dit jaar moet winnen 2#pronk omdat die weer een kanon bouwt 3# jack omdat hij scheit aan alles heeft en gewoon keihard door blijft vlammen ook al zit het tegen open 70 1 # mitchell wintersberger!!!!!! omdat ik gewoon keihard ga vlammen 2# dempster wintersberger!!!!! omdat hij gewoon een gekke idioot is die ook blijft vlammen 3# caine omdat hij alles of niet geeft en er 10000% voor gaat voor de rest iedereen gaat vlammen en wordt een leuk seizoen !!!!! __________________ |
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
stage 6 #11
|
Quote:
2#pronk omdat die weer een kanon bouwt ? volgens mij heeft tho dat kanon vorig jaar gemaakt gemaakt |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
vallende hollander
|
ze hebben samen de frees gepakt en heel romantisch hand in hand zitten harken in die cilinder .... :S niks tegen pronk verder maar een cilinder word door 1 iemand klaar gemaakt ... in dit geval is dat dus door thomas gedaan idd Quote:
een pk meer scoren ... vind het vrij kort door de bocht om dan te denken dat het een betere cilinder is ... want waar zit die pk winst. en hoeveel pk heb je over de gehele grafiek ingeleverd voor die ene pk topvermogen. kortom niet blaten over andermans hok tenzij je zelf aanwezig ben geweest bij alle test sessies __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Fred Motoren
|
Quote:
Dank je herman!!!! Groetjes tho |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Pfff...wat een gezeur over een cilinder! Thomas heeft mijn cilinder gedaan vorig jaar en dat ding knalde gewoon. De cilinder van Sander leverde inderdaad een pk meer op onze bank, maar de slijtage zal bij die cilinder ook wat meer zijn, en daar komt bij dat de cilinder die Thomas voor mij heeft gedaan onderin sterker is dan de cilinder die ik voor Sander heb gedaan.Wat Bassie bedoelde is dat ik de rest van het blok zelf doe en de afstelling etc. Maar laten we vooral niet vergeten dat Thomas mij afgelopen jaar gewoon een mooie cilinder heeft aangeleverd & een goede ondersteuning heeft gegeven wanneer dat nodig was ![]() Komend jaar rijden er iig 3 andere mensen met een blok van mij, dus we zullen zien wat de prestaties zullen zijn ![]() __________________ |
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Vergeet niet dat we elkaar tijdens het frezen ook veel kusjes hebben gegeven En ja...of die cilinder van Sander uiteindelijk beter is of niet, daar zit ook veel meer tijd in dan dat thomas in een cilinder voor mij kan steken, dus dat is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk. Denk wel dat we het er allemaal over eens zijn dat de machine van Sander echt wel als een malle over het circuit ging, dus zo heel slecht zal die niet zijn geweest ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | ||
|
Boerenschuur Tuning!
|
Quote:
![]() Doelstelling dit jaar: Harder over het circuit (wel zittend, en niet glijdend) over het circuit gaan, voor een paar malloten eindigen, en vooral gezond & heel over de finish gaan... ![]() Dit jaar gaan we eens kijken wat we eruit kunnen krijgen, en hoe we op 5 en 19 maart staan t.o.v. de rest op het rechte stuk.. Als de power er wel inzit, maar ik weer stuur als een natte krant, blijft het gewoon kut ![]() Quote:
![]() __________________ Last edited by Sander; 22-02-2008 at 16:37. |
||
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Fred Motoren
|
[quote=Pronk;2578035]Vergeet niet dat we elkaar tijdens het frezen ook veel kusjes hebben gegeven
QUOTE]Alleen kusjes of waren er ook anderen handelingen? ik had de dag er na wel zit pijn ![]() PS pronk stuur mij nog 1x die sms weer het niet zeker meer, heb namelijk een nieuwe telefoon!! Groetjes thomas, geen barry |
|
|