![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#2 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Zo, eindelijk snel internet om goed te kunnen posten. Ondertussen hebben we al enkele uren gehad. Super weertje, eigenlijk erg warm en stilaan begint het wat af te koelen en donkerder te worden...
.. we gaan naar de avond toe !!! Alle teams rijden nog en alles is nog mogelijk.... Nieuwe foto's: ![]() Pruttelbakje op wacht bij het begin van de pits.. ![]() de pacecar ![]() ![]() Vanuit de wedstrijdtoren ! ![]() Stage6 vs Chiselspeed (UK) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
... en het begint echt snel donker te worden !!! Tijd staat bij de foto's..
![]() ![]() ![]() Meer foto's volgen @ Paul, je kan de resultaten elk uur volgen op http://www.mylaps.com/results/newResults.jsp?id=589754 __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Het is nu half twee bijna... nog 11 teams aan het rijden, één in de pits (Ronny Racing Team). Na wat zorgen over de tijdswaarneming (maar tot hiertoe onterecht wegens de veranderlijke koude/nacht) ga ik zometeen weer foto's nemen en updaten... !
... wordt vervolgt ! __________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
dus vandaar d8 ik wtf is er met hun aa nde hand. maar nu word het duidelijk! |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
racen maar :-)
|
zo, ik ben ook weer thuis. Wat een pracht weekend zeg, maar ik ben wel helemaal kapot. Ik ben al non stop wakker van zaterdag morgen 8 uur
straks douchen en m'n mand in. De organisatie was in orde, maar kon toch nog veeeeeel beter vind ik, zeker als ik het vergelijk met de Harz ring, maar voor een eerste keer was het zeker niet slecht en fun verzekerd!!!!__________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Registered User
|
Heb een fijn zwaar weekend achter de rug. Nette rondjes gedraaid en samen met Tobi, Christophe, Didier, Koen toch na een nagelbijtend einde da 3e algemene en 2e scooter kunnen inpikken.
Vond alles goed ineen gestoken, zeker voor de 1ste editie, maar bepaalde zaken mochten iets strikter. En toen Jim crashte dacht ik even dat ie et ni zou overleven. Maar hij kraste zich vlug recht en plukte vervolgens de 4tzip op aan de overkant van de baan om vervolgens verder te gassen. Voor mijn part ben ik er opnieuw op de volgende editie __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Registered User
|
pfieuw... het zit erop. 3 x 80 mins + 1 x 105 mins gereden en nu toch wel reuze tevreden dat ik thuis ben. overzicht gebeurtenissen: 4de chrono gereden na 5 rondes 3de pos ingenomen tot rond 12h zonder problemen rondgereden.. dan brak opeens de zuigerp |