![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Arend!
|
7 oktober, mtben Lage Vuursche, Utrecht irgendwo...
Zondag gaan we dus naar de Lage Vuursche. Om bij het startpunt te komen moet je de 'Hoge Vuurscheweg' in je Tomtom invoeren en vanuit daar de 'Zevenlindenweg' inrijden ( als je Zevenlindenweg in je tomtom invoert kom je bij een andere zevenlindenweg uit, er zijn er 2). Als je deze weg uitrijdt kom je bij een groot veld met een parkeerplaatsje ernaast. 200m verder is een restaurantje waar de route start. Tot zondag!!
ps: route info : http://www.mtbroutes.nl/routeinfo.php?route_id=606 Last edited by Arnoud; 02-10-2007 at 20:16. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
ik ben denk ook wel weer van de party. Hopelijk deze keer geen migraine aanval halverwege de rit. Is het trouwens ook mogelijk om de laatste 5km te skippen Arnoud? Dat stuk met die zandbakken vond ik namelijk echt geen reet aan, daar ging ik echt helemaal stuk
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
www.rtsracing.nl
|
ik wil heel graag mee
als pronk ook gaat wil hem wel is echt zien zweten haha Nee is afhankelijk van me fiets of hij optijd terug is van de dealer want het schijnt normaal te zijn als je een bike van 2000 + koopt dat hij elke keer als hij gebruikt wordt ( nu al 4 keer) half uit elkaar valt ![]() |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Laten we wel reeel zijn, in mijn geval ga ik voor het eerst in mijn leven mountainbiken, conditiepijl is 0 of lager...om dan gelijk 28km helemaal los te gaan, en de laatste 5km in los zand fietsen, sorry, maar dat trek ik niet
Ik ga het uiteraard wel proberen weer hoor, vorige keer ook gewoon gedaan, en kwam er wel. Alleen ging ik helemaal kapot omdat ik halverwege de rit last van migraine kreeg, en geloof me...dat wil je echt niet als je nog 15 km moet fietsen! __________________ |
|
|
|