![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
en deze hadden best wel veel grip ze zijn ongeveer gelijk aan de tt's, alleen wat minder slijtage...__________________ |
|
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() .denk maar aan kervin met ze setje opgesneden dunlops |
|
|
|
|
|
|
#36 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
Als het niet verplicht is, kunnen we die PMT's ook eens testen. SOBW ging email sturen ivm banden. __________________ Last edited by Machiel.; 21-08-2008 at 11:11. |
|
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Gas Hoal'n
|
Quote:
Hij hield het precies 4,5 uur vol toch? Ik kom Mark, Jasper, David en Barry ondersteunen __________________ |
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Suzuki gsx-r 600 k5
|
Nog een paar weekjes en we kunnen weer plankgas over het circuit.
Heeft iedereen z'n mopped ultralang gegeard of gaan we erheen met ons standaard wedstrijdmateriaal? Wij hebben de Aprilia SR 50 AC.. klaar staan en we gaan voor het uitrijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#47 (permalink) |
|
Suzuki gsx-r 600 k5
|
[quote=EW;2756179]DÉ sr?
![]() Idd, de good old SR, ff kilo stof eraf gehaald, peut erin en gaan met dat ding. Hoorde v/d sobw dat we voor deze eenmalige wedstrijd wel 13'' dunlops moeten aanschaffen... Als er nog iemand wat heeft liggen gaarne PM ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
Registered User
|
[quote=Appie50;2757441]
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Ik ga toch ook niet deelnemen. Zit nog teveel risico aan met m'n blessure, kost weer een bak geld, en vincent z'n cilinder is ook helemaal naar de t*ring dus we hebben ook geen reserve onderdelen. Maar m'n eerste argumentatiepunt is voor mij het belangrijkste. Misschien kom ik nog wel "ff" kijken maar dat weet ik nog niet.
__________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Registered User
|
een team bestaat uit 2 man. en je mag niet met meer rijders per team rijden. en max 3 personen erbij in de pitstraat.
Er kan ingeschreven worden tot sochtends voor de 4 uurs race. Ik heb me start nr nog niet maar zal wel 1 deze dagen komen denks. Heb er zin an ![]() |
|
|
|