![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
AFCA !!
|
Dagje trainen @ Pottendijk ( emmen )
Omdat anders het officiele topic over de race emmen verpest wordt
![]() wie en wanneer willen er trainen? mij lijkt het persoonlijk wel leuk om daar een dagje te gaan trainen met een groepje, alleen is de scooter pas over 1 week klaar.. - berre ( Ov ) - Timo ( Ov ) - - - - - __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
ik wil ook soweiso mee gaan trainen
ligt er alleen aan op wat voor dag je daar kunt trainen...is het ook mogelijk om bijvoorbeeld op een zondag daar te trainen? mits er geen evenementen zijn ![]() - berre ( Ov ) - Timo ( Ov ) - Machiel. (Ov) - - - - edit: zoals wheely_king het voorsteld is ook een goed plan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
AFCA !!
|
jups gaat gewoon over een losse dag!
dit omdat het met een groep gewoonweg makkelijker is voor de baaneigenaar, en voor de rijders! wat vinden jullie van een vrijdag? bijvoorbeeld 11 april? dat is over 2,5 week.. iedereen heeft dan ruimschoots de tijd om van alles aan te passen, vervoer te regelen enz enz. __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
was het maar zo'n feest, kost inderdaad paar dagen meer om aan te vragen. Maar ik zal wel eens kijken of dat nog kan zo'n spoedaanvraag.Edit: Even wat research gedaan en het is dus nog wel mogelijk ! http://www.eindhoven.nl/web/show/id=...eofpage=123980 Echter word het dan wel een beetje een duur trainingsdagje, nog maar eens even bekijken dan. Last edited by Flipschulkes; 25-03-2008 at 18:30. |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Registered User
|
Waren er nog mensen die mischien dit weekend's Zondag of Zaterdag gaan?? Of kan het dit weekend niet? Hoor het graag. Des te meer mensen we kunnen vinden des te meer kans er is om te rijden!
![]() En anders pas ik me gewoon aan welke datum jullie gaan trainen dan probeer ik ook te komen met Pitbikers. Maar ik wou eigenlijk ook al dit weekend gaan. Moet ik dan de baan bellen of mailen? Laat maar weten Groetjes Melvin |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
als het dan mogelijk is om te trainen doe ik mee spa heb ik dit weekend al getraind en wil goed voorbereid zijn op emmen, dus dan ga ik liever trainen in emmen dan de wedstrijd in spa....__________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
@ Melvin : als je dit weekend wil rijden kan je ook @ België meerijden (Spa-Francorchamps)
29&30 maart spa belgisch kampioenschap __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
6 april is ook top
alle zondagen komen goed uit voor mij, behalve deze zondag ![]() weet jij of je 6 april kunt trainen Paulus? edit: reply van inne gelezen 6e kan dus niet ![]() edit2: er staat niks over 6 april op de agenda van pottenkijk er staat alleen dat het 5 april dicht is vanwege een evenement....__________________ |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
AFCA !!
|
volgende week zaten ze sowieso al vol..
tenminste dat is wat de vrouw van de kartbaan mij over de telefoon vertelde! vandaar dat ik pas vanaf 11 april begon te vragen.. beetje laat vermeld alleen! ( sorry ) we kunnen ook pas vanaf volgende week reserveren, omdat ze nog niet zover in de agenda kon kijken... ergg vaag maarja.. __________________ |
|
|