![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Endurance Amsterdam 16-9-2007
Okej mannen....
Concreet, wie rijd met wie, en op welk hok ![]() Om maar te starten: - Pronk & Jack, -----> Machine: die het beste loopt na de 2 manches - Sander & Bas de Jong (volgend jaar rijder) ----> mijn machine - ..... - ..... - ..... Als jullie het rijtje kopieren in je post, weten we snel wie er allemaal rijden, en wie ik bijvoorbeeld kan proberen in te pakken ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
AFCA !!
|
- Pronk & Jack, -----> Machine: die het beste loopt na de 2 manches
- Sander & Bas de Jong (volgend jaar rijder) ----> mijn machine - Rop, martijn, jaap ---> malossi scoot - Ben van de brink, sharon (ze vriendin) - David & Berre .....> Machine : Daaf ze smurfenmobiel - ..... __________________ |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
De Bonke
|
- Pronk & Jack, -----> Machine: die het beste loopt na de 2 manches
- Sander & Bas de Jong (volgend jaar rijder) ----> mijn machine - Rop, martijn, jaap ---> malossi scoot - Ben van de brink, sharon (ze vriendin) - David & Berre .....> Machine : Daaf ze smurfenmobiel - Ik, EW en bart klazen. - Mitchell, Dimer & Jimmy -----> Machine: Mitch z'n hok denk ik __________________ |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
www.rtsracing.nl
|
-Pronk & Jack, -----> Machine: die het beste loopt na de 2 manches
- Sander & Bas de Jong (volgend jaar rijder) ----> mijn machine - Rop, martijn, jaap ---> malossi scoot - Ben van de brink, sharon (ze vriendin) - David & Berre .....> Machine : Daaf ze smurfenmobiel - Ik, EW en bart klazen. - Mitchell, Dimer & Jimmy -----> Machine: Mitch z'n hok denk ik - richard en robbert (wil volgend seizoen ook een paar wedstrijden meepakken verder nog nooit gereden ) |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Registered User
|
-Pronk & Jack, -----> Machine: die het beste loopt na de 2 manches
- Sander & Bas de Jong (volgend jaar rijder) ----> mijn machine - Rop, martijn, jaap ---> malossi scoot - Ben van de brink, sharon (ze vriendin) - David & Berre .....> Machine : Daaf ze smurfenmobiel - Ik, EW en bart klazen. - Mitchell, Dimer & Jimmy -----> Machine: Mitch z'n hok denk ik - richard en robbert (wil volgend seizoen ook een paar wedstrijden - patrick en neefje (volgend jaar mischien rijder (doekoeeee)) __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|