![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#131 (permalink) |
|
Registered User
|
Hoe gaat het nu met de betaling?
Ik heb de formulieren al opgestuurd, en ik heb 19 maart bericht gehad dat ze al aan waren gekomen. Krijg ik nu een rekening, of moet ik alvast geld op de sbo rekening storten. Want dadelijk stort ik geld op de rekening en krijg ik bericht dat ik bijvoorbeeld nog niet betaald heb ofzo. lennart |
|
|
|
|
|
#139 (permalink) |
|
stage 6 #11
|
Dat is dan weer lekker. ik weet wel dat ik nog niet had betaald bij jullie maar dat zegt nog niet dat ik niets heb gedaan van de winter zoals stickers bestellen met nummer 11 erop. En aangezien die nummers niet echt goedkoop zijn zou ik graag nummer 11 houden.
|
|
|
|
|
|
#140 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Zolang er geen betaling binnen is gekomen ben je niet ingeschreven. We hebben meerdere malen gevraagd alle papieren etc in orde te brengen.
Blijkbaar hebben nog steeds heel veel racers niet door hoe belangrijk het voor een organisatie is om dit soort simpele dingen ruim voor het seizoen in orde te brengen. Hierdoor lopen alle voorbereidingen vertragingen op doordat er steeds maar gewacht moet worden op papieren, herinneringen mailen en betalingen aanmanen zodat we niet met de praktische voorbereidingen van de wedstrijden kunnen beginnen... __________________ |
|
|
|