![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Arend!
|
MTB dagje 15 juni
Volgende rit: Zondag 27 Juli.
Info van organisator Erik: Vertrek: 12:00 en zwembroek meenemen ![]() Ik denk dat we een andere startplaats kunnen pakken dan die ik vorige keer had. Aangezien ik daar toen al niet echt meer kon parkeren en we nu met meer auto's gaan we wel ergens anders starten. Verzamelplaats De 'officiële' start en finish liggen bij het 'Witte Huis' in Aagtdorp. Maar Aagtdorp vind je nergens meer op een kaart, omdat het de naam van een buurtschap is. Als je Bergen uit rijdt richting Schoorl, krijg je na ongeveer honderd meter een bocht naar links, gevolgd door een scherpe bocht (bord 'Gevaarlijke bocht') naar rechts. Snel daarna heb je aan je rechterhand een parkeerterrein, vlak voor manege 'Poelenburg'. De start van de ATB-route vind je in die zojuist genoemde scherpe bocht. Een klein houten bordje wijst de weg omhoog. Het lijkt mij het makkelijkste om het adres van de manege in te voeren in de TomTom. Dat is het volgende: Duinweg 129 1871 AH Schoorl Dus net voor die manege zal er een parkeerplaats zijn. En ik zie jullie daar wel (als ik het kan vinden ) __________________ Last edited by Arnoud; 26-07-2008 at 19:46. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
Kom je op een eigen fiets dani? ![]() Ik ben ook zo goed als zeker aanwezig. __________________ |
|
|
|
|