![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#62 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
.Route lag er leuk bij met een leuke modderpoel hier en daar. Gelukkig bleef het droog. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
nou pronk, ik kon arnoud volgen maar moest er echt me best voor doen. Vanavond weer wielrenwedstrijd, ik heb zon gevoel dat ik eraf ga
![]() Benen zijn nog zwaar. Vanochtend zwemmen ging ook al niet lekker. En fitness kon ik alleen me bovenlijf trainen. en met hardlopen dacht ik na 10 minuten al dat ik lekker naar huis ging om te slapen.__________________ |
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Het was zeker een mooi dagje. Ben tot de conclusie gekomen dat ik ook echt een fiets met achterdemper moet
Balen dus...De route lag er goed bij en we hebben weer kunnen genieten van een enkele koprol hier een daar ![]() Zelf nog wedstrijdje gedaan met een boom maar aan de schaafwond op m'n schouder te zien heeft hij gewonnen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#71 (permalink) |
|
Arend!
|
20 juli 12 uur @ lage vuursche (utrecht) wordt het
![]() Opstapplaats 1. Recreatieterrein 'De kuil van Drakensteyn' Routeomschrijving: (Auto) de A27 vanaf Utrecht richting Hilversum. Neem afslag 32 (Bilthoven), daarna rechtsaf richting Bilthoven. Bij de kruising niet rechtsaf Bilthoven in maar linksaf. Aan het eind van de weg rechts, dit is de Maartensdijkseweg. Daarna de eerste weg links richting Lage Vuursche. Door het dorpje heen rijden, daarna in een bocht naar links rechtsaf slaan de Zevenlindenweg in. Rij helemaal rondom naar het verste punt, boven achter het cafeetje begint de route Zevenlindenweg dus @ tomtom __________________ Last edited by Arnoud; 14-07-2008 at 23:24. |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
We bellen er wel over! p.s. Arend gaat ook aan de stickies ![]() __________________ |
|
|
|
|