![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#100 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
Goede douche gelegenheden daar. Ik voelde me helemaal thuis.!! pff onderweg naar huis ontzettende kiespijn gekregen. Snel naar me pa, komt me verstandskies schuin door, en heb ik een nare infectie daarzo. Kan amper praten.
Nou dani waar blijven de foto's!!!! __________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Om gelijk maar wat nieuws neer te zetten...anders wordt meneer Daniel boos.
Ik stel voor om zondag weer te gaan boscrossen. Het lijkt me leuk om schoorl aan te doen, ik heb deze route 1x gereden en ik vond m erg tof. Het wordt mooi weer, hopelijk niet te warm want dan kunnen we beter naar t strand gaan We kunnen wat mij betreft gewoon weer om 12.00 uur daar afspreken. Als iemand andere suggesties heeft lees ik het wel. Info over de route: Markering: De route is gemarkeerd met houten palen met een ingebrand logo van een fiets. Startlocatie: Er zijn verschillende startlocaties: * Schoorlse Duinweg * Dr. van Steinweg * Blijdesteinse weg * JulianalaanStadion van Alcmaria Victrix (Wielerstadion), Terborchlaan 200 in Alkmaar. De 'officiële' start en finish liggen bij het 'Witte Huis' in Aagtdorp. Maar Aagtdorp vind je nergens meer op een kaart, omdat het de naam van een buurtschap is. Als je Bergen uit rijdt richting Schoorl, krijg je na ongeveer honderd meter een bocht naar links, gevolgd door een scherpe bocht (bord 'Gevaarlijke bocht') naar rechts. Snel daarna heb je aan je rechterhand een parkeerterrein, vlak voor manege 'Poelenburg'. De start van de ATB-route vind je in die zojuist genoemde scherpe bocht. Een klein houten bordje wijst de weg omhoog. Een alternatief is, om in Schoorl te parkeren (bij het bezoekerscentrum 't Zandspoor), vandaar het fietspad naar de Berenkuil te nemen, en daar links aan te houden. Na ongeveer een kilometer kruist de ATB-route het fietspad. Aan de rechterkant van het fietspad staat dit aangegeven met een bord. Ik ben zelf gestart vanaf het bezoekerscentrum 't zandspoor. Ik weet wel dat het een hel was om daar een parkeerplek te vinden. Ik vond het wel een ideaal startpunt. Map: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=e...3&source=embed Informatie voor de mensen die een fiets willen huren: Onyva Per dag € 17,– De Onyva mountainbikes worden per dag verhuurd en geleverd met helm en bidon (water). Tevens wordt er uitleg gegeven over het gebruik van de ATB’s en de gedragsregels op het parcours. Aanvragen minimaal 24 uur van te voren. Dit vanwege de beschikbaarheid. Verhuur minder dan 6 moutainbikes kunnen opgehaald worden in Groote Keeten ( 18 km van parcours) Alleen bij groepsverhuur vanaf 6 personen worden de mountainbikes gratis bij het Schoorlse ATB parcours afgeleverd op het parkeerterrein “Hargen aan zee” in Camperduin. De ideale startplaats voor het ATB parcours. Groepsverhuur tijdig aanvragen! Bike-Action Wilt u eens genieten van het mountainbike parcours in Schoorl of gewoon eens een keer lekker uitwaaien op de mountainbike. En heeft u geen mountainbike of denkt u er nog over na. Dan kunt u bij Bike Action Alkmaar een SPECIALIZED mtb huren voor 15 euro per dag. Voor groepen vanaf 8 personen kunt u informeren naar de speciale voorwaarden. mail dan naar info@bikeaction.nl of bel met 072-5113930 Pics: ![]() ![]() Dus....wie gaat er mee? __________________ |
|
|
|