![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#140 (permalink) |
|
vallende hollander
|
daar kies je zelf voor pronk ... heb je niemand hier zien dwingen om die tijden te werken
![]() overigens durf ik ook nog wel te stellen dat een fiks aantal personen meer uren draaien per week dan dat jij doet ![]() en nee dit keer bedoel ik niet een verkapte versie van het woord draaien ... hahaha __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
![]() Dat er genoeg mensen zijn die meer uur in de week draaien dan ik daar is geen twijfel over mogelijk, ik ben gewoon lui. Maar Haman...ga ook een keer mee dan! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#142 (permalink) | |
|
vallende hollander
|
Quote:
zie er de fun niet van in ... sorry. als ik vies wil worden ga ik wel modderworstelen met een lid van het zweedse bikini team ofzo ... stelletje mafkaken. maja ik dacht te lezen dat je dan heel de dag ging pokeren dus holla at ya boy dan ritsen we samen ff wat toernooitjes af ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#146 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Dan zou ik als ik jou was stoppen met de onderdelen verbeteren en gewoon dat geld in je zak houden voor een leukere fully
![]() Ziet er wel goed uit zo, bekende wielen Maargoed...ik wil ook een fully. Nu ik m een keer meegehad heb ben ik verkocht, helaas. @ dani: je hebt de helm toch niet al gebruikt waar hij voor is he? __________________ |
|
|
|