![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#182 (permalink) |
|
Registered User
|
Zo nu staan er 2 fietsen. Heb de Epic nu opgebouwd met de spullen van m'n Focus frame. Helaas zitten er op de Epic wat meer krasjes als ik dacht toen ik em beter ging bekijken. Verder moet ik morgen een 30.9 zadelpen scoren en even een nieuwe stuurspacer draaien.
Ook stond ik even raar te kijken toen ik de set met Nobby Nic bandjes in het Focus frame zette. De voorderailleur liep aan tegen de band als ie op het kleinste blad stond :S Morgen de Epic even afmaken en dan kan ik iig weer rijden. __________________ |
|
|
|
|
|
#187 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
Ben wel vrij maandag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#203 (permalink) |
|
the RPM-squad
|
Was echt gruwelijk leuk!
Echt onwijs leuke en gezellige internationale groep en met goede performance. Hotel was ook prima met genoeg gelegenheden voor fietsen en allemaal gekken die daar alleen maar komen om te knallen. Verder was het gebied gewoon onwijs vet met mooie routes en goede gids en verder lekker weer. De laatste dag een route gereden van 65 km en met 1300 hoogtemeters, was goed intensief. Paar crashes gehad en mezelf helemaal leeg gereden, maar de "weissen" smaakten daardoor des te lekkerder ![]() Echt voor herhaling vatbaar, wie gaat er binnenkort mee? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#205 (permalink) | |
|
the RPM-squad
|
Quote:
![]() Wanneer komt je fully eigenlijk EW? ![]() __________________ |
|