![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#212 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
3e ATB Run-Bike-Run
De triathlon vereniging Athlos organiseert op zaterdag 25 oktober de schitterende Run-Bike-Run wedstrijd. Het is voor de derde keer dat deze wedstrijd op de ochtend van het Athlos Cross evenement gehouden zal worden. Het parcours gaat dwars door de bosrijke omgeving van Harderwijk en is een ware cross Run-Bike-Run. Met 2,5 km lopen, 10 km mountainbiken en 2,5 km hardlopen, bieden deze afstanden een uitdaging voor zowel de ervaren atleet, als de beginner. Inschrijven is mogelijk via www.ntbinschrijvingen.nl of stuur een e-mail met jouw gegevens naar mpcelie@caiway.nlDit emailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft javascript nodig om het te kunnen bekijken . Inschrijven op de dag zelf is ook mogelijk (indien het maximale aantal deelnemers nog niet is bereikt). Wedstrijdinformatie: Afstand: 2,5 km hardlopen, 10 km mountainbiken, 2,5 km harlopen Categorieën: junioren, senioren, masters Locatie: AV Athlos, Strokelweg 5, 3847 LR Harderwijk Starttijd: 11.00 Inschrijfgeld: € 7,50 voor NTB licentiehouders (8,50 voor niet licentiehouders) Deze ik ook wel leuk voor na de bart brentjes challenge, en heb gehoord dat hierna gelijk een afterparty bij erik thuis is!!! __________________ |
|
|
|
|
|
#219 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
![]() Maar dat is wel een plan. Leuke discoow muziek daar dus goed te doen. Mja, dat zien we tegen die tijd wel. Eerst herstellen ofzo... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#223 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
Haha.. Niet zo beidehand he... klein motormuis-pestpikkie!! .Ik zal eens kijken of ik Pronk aan z'n winterpeen kan sleuren om een potje mee te fietsen..... Waar hebben jullie gereden?? Ziet er namelijk erg tof uit! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#226 (permalink) | |
|
the RPM-squad
|
Quote:
![]() Ja sleur Pronk eens mee, weer met een grote groep knallen is altijd leuk ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#227 (permalink) |
|
the RPM-squad
|
Vervolg,
Was een lekker dagje met een perfect weertje en select gezelschap. De route lag er mooi bij met mooie klimmetjes en zeer fraaie afdalingen met af en toe een verkoelend beekje. Overigens hebben alle niet Specialized rijders hebben op dit ruige parcourtje lek gereden. ![]() Deze route krijgt (voor mij) dit jaar zeker nog een vervolg. __________________ |
|
|
|
|
|
#230 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
De enige niet specialized rijder was niels zo te zien?
Hij rijdt nog wel op Nobby's zag ik op de foto. Dat zijn toch beste banden! Rikkert, wat had jij voor een fiets mee? Of ben je ook al overstag en was t je eigen boscrosser? EDIT zo te zien heb je een rockhoppert gekocht? Het ziet er echt te vet uit gewoon. Ik moet echt snel herstellen gewoon. ![]() __________________ Last edited by EW; 01-09-2008 at 15:41. |
|
|
|