![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#129 (permalink) |
|
Registered User
|
duidelijkheid
kan mij iemand vertellen hoe het hele gebeuren in elkaar zit??
of er nog plaats vrij is..... ik zou graag een privé team samen stellen. want men grootvader rijdt dan wss op het grote circuit tijdens ''the bikers classics'' zij maar gerust kben nie zo een tunerke gelijk dade op straat ziet rijde z dus mijn vraag is of ik met een suzuki tr (streetmagic) aan de start kan komen als er eventueel een site is gelieve deze dan eens door te geven. dank bij voorbaat |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) | |
|
Ronny Himself
|
Quote:
haha, dan zijn we al met zijn 2'en http://picasaweb.google.com/ronnyrac...ps14En15July07 hier vind ik mijn informatie http://www.scootertuning.net/24u_main.php __________________ |
|
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
leuke foto's en filmpjes men brommer is wel luchtgekoeld ![]() en nog altijd dezelfde voorvork een plat stuur nja het is duidelijk het zal nog niet voor dit jaar zijn grts |
|
|
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
Ronny Himself
|
Quote:
op de 24h kan je best met een luchtgekoelde brommer meerijden hoor. Stuur is maar eigen voorkeur, ik rijdt persoonlijk zelf gewoon met een hoger stuur. en voor de vork kijk maar even naar je PM. Groetjes. en stuur gerust een foto(s) door. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#144 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Daarna vertrouw ik compleet op jou, mocht het blok in de soep lopen rossen we jou dus ook gewoon af. Snap jij ook wel he ![]() |
|
|
|
|
|
|
#147 (permalink) |
|
Registered User
|
It is time for us here in Denmark to renew our licens.
Do we have to take the international licens or is the 80cc Road Race national licens enough? I saw that in the price of 600€ there was insuance included, so if the only difference between national and international licens is the insuance outside of Denmark, then it would be okay with the national licens or..? __________________ |
|
|
|
|
|
#148 ( |