![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#216 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
dat was de bedoeling ja en die komt nu deze week. wij hebben ook nog andere dingen te doen. bijna alle info die je nodig hebt staat in het reglement. de resterende info krijgt iedereen deze week. ik heb al eerder vermeld dat alles in orde is en dat het doorgaat. ik vraag me dan ook af wat het uitmaakt of je de laatste info 1 week of 4 weken van tevoren krijgt?
__________________ |
|
|
|
|
|
#228 (permalink) |
|
Registered User
|
In het reglement staat m.b.t. de inschrijving:
Bij aankomst moet de deelnemer zich bij de inschrijving melden de toegezonden papieren inleveren. We hebben alleen geen papieren ontvangen nadat we het geld voor de inschrijving hebben overgemaakt. Hoe gaat dit in zijn werk? |
|
|
|
|
|
#229 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#230 (permalink) |
|
Registered User
|
Denk wel dat ik ons gereed "project" hier mag tonen;
Basis is een Honda NS1, blok is nagenoeg standaard en geeft 14pk aan het achterwiel. Inmiddels op Emmen en Spa gereden en mogen spreken van twee geslaagde dagen. We zien iedereen komend weekend, wij hebben er zin in! Voor de mensen die ook foto's willen zien hoe we begonnen zijn, www.racingteamgroessen.nl . |
|
|
|
|
|
#231 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
persmap ziet er ook verzorgd uit. welke cilinderinhoud heeft hij nu uiteindelijk? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#233 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Inderdaad HPI ontsteking, hebben er twee dus er "mag" er een kapot gaan . Alles zit tussen rubbers gemonteerd om zo een defect door trillen te voorkomen. |
|
|
|
|
|
|
#238 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
dus jij neemt een hele pallet met tosti's mee? als dat zo is, dan kom ik er misschien ook wel eentje halen ![]() __________________ |
|
|
|
|