![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (13) | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
Mooi kl*te; zijn voor de weersvoorspelling thuisgebleven, waren van plan om lekker 2 dagen te komen kijken; blijkt het (hier) de hele dag mooi weer geweest te zijn...
![]() Heb best al wat gedaan in mijn motor-loopbaan... maar dít lijkt me tog ook wel iets wat je óóit gedaan moet hebben; VETTTTT ![]() Komend jaar tog eens proberen ergens een Pitbike los te peuteren en een team samen te stellen. ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#37 (permalink) |
|
Bob #124
|
Ik was van plan om 12 uur weer thuis te zijn...
Exact 12 uur stond ik voor de deur van m'n huis ![]() Heb het erg naar m'n zin gehad met de crew, en wil hun daar natuurlijk ook voor bedanken ![]() Ik wens jullie allemaal veel succes, en zo ook de rijders! Fijn weekend verder, en aan de tijd te zien, een fijne wisseling van de wacht! ![]() Ik duik nu ook maar eens mijn bedje in. Welterusten iedereen! __________________ |
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
Registered User
|
vol spanning
Goedemorgen iedereen,
hoor bij team VHM (wederhelft teamleader ) en lag al wakker om 4u30. ![]() Dan maar eens update bekijken 24 uur hé ![]() Jammer dat er nog geen tussenstand te zien is dus ik weet van niets ![]() Kan ook niet bellen want volgens planning zou Christophe nu aan het rijden zijn ![]() Straks vertrek ik richting Francorchamps om de laatste uurtjes te kunnen zien en uiteraard de aankomst (als alles goed verloopt )Go team VHM en tot straks![]() |
|
|
|
|
#48 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Zo, de finish is geweest ! Ik upload zo even de laatste foto's voor vandaag, dan de prijsuitreiking en de eindstand... Gelukkig geen regen meer de laatste uren en een heerlijk zonnetje bij het opruimen...
Weer een ontzettend vermoeiend weekend, maar geen enkel ongeval of andere calamiteiten (buiten een flink oliespoor op de baan). Geslaagd evenement dus !!! __________________ |
|
|
|
|
#53 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
En het was Gaaaaaaaaaf
ben net terug, maar ben helemaal kapot toch sloopt zo'n 24h je best wel als je mee rijd vorig jaar als monteur/helper meegegaan en dit jaar mocht ik rijden, zaterdagochtend pas gevraagd of ik mee wou rijden toch nog 4e geworden in de scooterklasse en ik geloof 9e algemeen... was iniedergeval flink wennen om met een sp2000 te rijden...komt nog wel is een keertje een langer verhaaltje ![]() edit: Sebbe bedankt voor het meerijden het was geweldig natuurlijk gaat mijn dank ook uit naar de andere rijders ( Timmy, Svekke en Hans) en natuurlijk ook de monteurs edit 2: gelukkig maar 1 keer gevallen, zie hier het resultaat heel de achterkap aan puin kan trouwens ook zijn dat deze schade door timmy is veroorzaakt ![]() edit 3 ![]() jammer genoeg waren er veel probelem met het andere team, de sonic ging goed hard, maar teveel motorische mankementen en daarom is er na 8 uur vanochtend niet meer verder gereden met de sonic ![]() ![]() __________________ Last edited by Machiel.; 20-07-2008 at 17:49. |
|
|
|
|
#55 (permalink) |
|
Arend!
|
Die eerst blokwissel is mislukt net filmen
Heb later nog wel een andere gefilmd die wat minder soepel verliep en die zal ik even uplooien.edit: Is wel in mp4 formaat, misschien kan iemand het omzetten ofzo. http://www.arnoudracing.nl/24h/blokwissel.mp4 __________________ Last edited by Arnoud; 20-07-2008 at 20:43. |
|
|
|
|
#57 (permalink) |
|
Arend!
|
Ik heb het trouwens super naar mn zin gehad dit weekend, ondanks een groot gebrek aan slaap
. Het rijden op de 4takt zip was een hele ervaring. Het mooiste is nog wel dat we alleen een paar keer van banden gewisseld hebben en getankt. Er was ook zeer weinig gereedschap te vinden in onze tent.![]() __________________ |