![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (13) | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
dat deze een topsnelheid van maximaal 70 heeft, en dan nog 70cc scooters kunnen
lappen en natuurlijk een acceleratie heeft van niks. waardoor je de bochtensnelheid superhoog moet houden..__________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#65 (permalink) |
|
Registered User
|
Spa 24 uur was zeer geslaagt was best wel ff door bijten af en toe als je in een dipje komt,maar heb zeker gelache met de jack,en de rest van fred motoren
+arnoud en ze droge humor en opmerkingen, daar bij ook de gekke mensen van EPC/RST ik heb er maar een woord voor...! ENNE!!!!!Voor iedereen die hem uit gereden heeft,van harte gefeliciteerd erig veel repect!!!! |
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Registered User
|
De race zit erop.. (alsook de eerste nacht wederom in een normaal bed)
de race zelf is voor ons redelijk vlekkeloos verlopen. Enkel tanken en bandenwissels (tot 13h15 zondag middag) Toen besloot het lager in het carterdeksel opeens dat het welletjes geweest was. Dus alleszins toppie montagewerken van "Van Hove Motors" Zonder enige impact in de tussenstand dan toch nog maar beginnen sleutelen. Voorts : -de witte NSF (met Honda CRF 150 blok) was de snelste -Arnoud (met witte regenjas) op het nat : was heel grappig -de sbo crew in de pits was heel alert, waarvoor thx ! zo dadelijk enkele pics __________________ Last edited by Kaze; 21-07-2008 at 19:16. |
|
|
|
|
#71 (permalink) | |
|
74mm bore <3
|
Quote:
I am glad to hear you solved the problem. 24 Hours IS hard! __________________ |
|
|
|
|
|
#73 (permalink) |
|
Registered User
|
Complimenten aan de organisatie, netjes georganiseerd.
Ook dank aan de geweldige preparatie van de (chinese) motor door Pierre een enkel mankementje (een achterlijk draadje van de ontsteking kapot) en een gescheurde uitlaat, ni slecht... En zeker ni te vergeten de prestatie's van de piloten,met de jongste rijders (uitgezonderd mezelf, één van de oudere) uit het gezelschap en zeker niet de traagste............. pitbike klasse en algemeen 5e ![]() |
|
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
van Donderen Timmy
|
komt nog wel is een keertje een langer verhaaltje
![]() edit: Sebbe bedankt voor het meerijden het was geweldig natuurlijk gaat mijn dank ook uit naar de andere rijders ( Timmy, Svekke en Hans) en natuurlijk ook de monteurs edit 2: gelukkig maar 1 keer gevallen, zie hier het resultaat heel de achterkap aan puin kan trouwens ook zijn dat deze schade door timmy is veroorzaakt ![]() ik heb de kap alleen laten scheure ![]() viel een keer in de bocht snacht ,de bocht voor de toeschouwers.(nat) ik ging hangen kwam het handvat los waar door ik bijna viel maar kwam toen op de natte strook en onderuit ![]() vind dat blok best lang heeft uitgehouden. jammer van de naaldlager ![]() __________________ Last edited by ThundeRRacing; 21-07-2008 at 19:13. |
|
|
|
|
#82 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
dat zou wel jammer zijn, dan moeten we naar de 24h op de harzring ![]() Tobi: heb jij meer info over de 24h op de harzring? of is er een website van? edit: heb de website al gevonden www.harzring.de dit jaar is die van 22-24 augustus.. is me iets te snel, mocht de 24h van spa niet doorgegaan dan gaan we daarheen.Er zou maar 1 blok mogen gebruikt worden dit jaar, geen blok wissels. __________________ Last edited by Machiel.; 21-07-2008 at 22:01. |
|
|