![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack (13) | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Registered User
|
Het was een geweldig weekend!
![]() Bedankt voor de organisatie en ik hoop dat er volgend jaar weer een 24h is?! Komen de tijden nog op mylaps.com? Heeft iemand toevallig de einduitslag op foto staan? |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) | |
|
racertje
|
Quote:
http://www.apple.com/nl/quicktime/download/ gewoon zonder itunes doen en geen mailadres invullen. __________________ |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
SBO crew
|
ik op het moment nog in luxemburg met mijn ouders..
beetje toeren op de motor ![]() het was echt een super vet weekend !!!!! ik ben er alleen nog steeds kapot van !!! het was echt slopend maar had het echt niet willen missen.. ik heb ook een filmpje van de blokwissel.. van binnenkomst pitstraat tot wegrennen van de plek 1:41 min. zal hem uploaden als ik thuis ben!! de prijsuitreiking was wel spannend om te doen moest in het Engels deze keer ![]() __________________ |
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() maja die heeft er ook de balle verstand van.. maar het ging echt super snel.. 1 iemand tank los koppele.. 1 iemand blok bout en veer ander remkabel ander onstekingskabels het was een compleet blok.. alleen de gasschuif losrdaaien, koelslangen zten met snelkoppelingen vast.. dus ontluchten hoefde ook niet! super slim gedaan !! __________________ |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
Zwitsers doen het minder dan 1 minuut. __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
vallende hollander
|
10 FRAME
De constructie van frame, wielophangingen, wielen en remmen mag niet zodanig worden gewijzigd dat de veiligheid in het geding komt. Midden- en zijstandaard en spiegels moeten worden verwijderd. waar zie jij staan dat je je subframe niet mag aanpassen? __________________ |
|
|
|
|
#102 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
1 FRAME het frame dient te zijn zoals van het originele gehomologeerde model. het verwijderen van materiaal is niet toegestaan. Daarom de vraag, maakt het subframe (motorophanging) deel uit van het frame ? __________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) | |
|
the RPM-squad
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
Registered User
|
hangt er allemaal vanaf hoe je het reglement opvat.
voor mij hoort een subFRAME bij het FRAME, en mag er dus eigenlijk niks verwijdert worden. Ik heb geen klacht ingediend, omdat ik (desondanks dit kleine twijfelgeval) de zege aan EPC gunde. Ze hadden er immers hard moeten voor rijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#107 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
never heard of : stuurframe, vorkframe.... de VORK staat trouwens apart beschreven in het reglement. __________________ |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
het subframe mocht gewoon worden aagepast, anders had het vermeld moeten staan in het reglement, net zoals in het SBO race reglement.
stage6 S6C 1 FRAME het frame en subframe dienen te zijn zoals van het originele gehomologeerde model. lassen en slijpen bijv. aan het frame en verwijderen van materiaal is niet toegestaan. open 70 7SC 1 FRAME het frame en subframe dienen te zijn zoals van het originele gehomologeerde model. lassen en slijpen bijv. aan het frame en verwijderen van materiaal is niet toegestaan. het subframe staat los van het frame, anders had het geen SUB-frame geheten lijkt me. __________________ |
|
|
|
|
#109 (permalink) | |
|
Imhotep!
|
Quote:
(heet het in het vlaams subkaderke btw? )Iig, ik zou het nooit als framedeel zien, maar hoe ik het zie telt in dit geval ook niet natuurlijk. __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
Registered User
|
Top weekend gehad met weinig problemen en een uitstekende uitslag, 2e scooter en 4e algemeen, nogmaals proficiat aan de mannen van EPC.
Ook een pluim voor de organisatie voor het perfecte verloop v/d wedstrijd !! Kortom een 24u met alle nodige ingedriënten; regen, droog weer en vooral weinig slaap... Team: Van Hove Motors NR50 |
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
waarschijnlijk niet, zit er ook over te denken om maar 1 blok toe te laten. dan wordt het pas echt een uitdaging in mijn ogen. alleen een ander blok als het carter gescheurd is oid. die mag dan net zoals nu uit het rennerskwartier gehaald worden, met alleen de krukas en de overbrenging erin. lijkt mij wel wat iig
![]() __________________ |
|
|
|
|
#115 (permalink) |
|
|
Beetje jammer, ik vind het gewoon prachtig bedacht van EPC om gewoon het volledige blok te wissellen.
En dan zou dat nu gelijk omzeep worden geholpen met nieuwe regeltjes. Zij hebben gewoon iets moois bedacht wat helemaal binnen de huidige regels valt en het werkt perfect. Om dan nu weer regels te gaan verzinnen om dat tegen te werken...... Nou dat kan gewoon niet want om het blok te monteren moet eigenlijk de uitlaat er af omdat die door het subframe loopt, aangezien ze een compleet blok wisselen inclusief uitlaat moet dit dus wel aangepast zijn. __________________ |
|
|
|
|
#117 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|