![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
SBO Race 2008 Algemeen Vragen topic 2
hier kunnen we verder
Regels: -Vanaf nu worden hier alleen maar vragen gesteld die beantwoordt worden door de SBO-officials -Voor geouwehoer/offtopic hebben we een apart topic, dus wordt hier niet gewaardeerd -Discussies maken dit topic ook niet beter, je zou je mening eventueel achter kunnen laten in het slap geouwehoer topic Warnings liggen klaar voor het overschrijden van deze regels! Lees eerst deel 1 door, daar staan al een hele hoop vragen beantwoord: SBO Races 08 - Algemeen Vragentopic __________________ Last edited by Kenny; 28-10-2007 at 16:25. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#12 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
Hoewel het lijkt of alleen de scootermannen/vrouw al met komend seizoen bezig zijn toch maar effe een Pitbike vraag.
Er is sprake van een zgn Homologatielijst voor Pitbike-uitlaat-dempers. -wie stelt die lijst samen? -gaan die dempers betaalbaar zijn of gaat iemand nu zijn zakken vullen? (betaalbaar als in verhouding tot een commercieel compleet uitlaatsysteem = pijp plus demper) -wordt er met de afmetingen ook rekening gehouden met bv 150cc motoren = dikkere aansluitdiameter) -wanneer komt de lijst. Thanx. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Registered User
|
http://www.euroscooters.nl/shop/prod...oducts_id=8776
kunnen we een reglement wijziging verwachten?? Of zal 2008 nog vrij blijven? __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Registered User
|
dat is me vraag toch niet.. ik vraag of het regelement nog wordt gewijzigd omdat:
Originally Posted by Kenny ja, of er moet iets niet opgenomen zijn? dit is goedgekeurd door de verzekering en de mon iig. en omdat er niks staat over ontstekingen ! maar wel werd gespeculeerd door aantal rijders dat ze verplicht werden. duss..?? (geen discussie, alleen ter verduidelijking van mn vraag) __________________ |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
Bartjuh #54
|
Ik lees net het regelement door en kwam tot de ontdekking dat het carburateur regeltje bij de open 70 anders is dan bij de 4 takt klasse.
Bij de 4 takt moet hij aan bijde zijde hetzelfde meten maar bij de open 70 staat gewoon 'doorlaat'. Kunnen jullie dit verklaren of klopt de open 70 regel nog niet? Omdat er laatst gewaarschuuwd werdt voor 'zelfbouw' carburateurs. |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
bij de open 70 moet hij op één punt in de doorlaat 19 mm zijn. bij de stage 6 cup en de 4 takt moet het aan beide zijden zijn idd. dit is om een stukje creativiteit toe te staan in de open 70 en tegen te gaan in de stage6 en de 4 takt.
__________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Bob #124
|
Quote:
bv. stel ik heb nummer 6, moet dan nummer zes 12cm hoog en 6.5cm breed zijn? of stel ik heb nummer 66, moet dan de breedte van die combinatie 6.5 cm breed zijn? Dit omdat ik zelf stickers ga ontwerpen voor een S6 zip ![]() edit: ok dank je ![]() __________________ Last edited by Dragspert; 18-11-2007 at 18:26. |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
racertje
|
volgens mij is het niet toegestaan om je standaard carterdeksel aan te passen (gaten boren).
mag je wel met een top performance deksel rijden (minarelli) ? http://www.speed-parts.nl/images/ver...deksel_top.jpg en mogen die 2 zwarte kapjes eventueel verwijderd worden ? (niet dat ik het van plan ben) __________________ |
|
|
|