![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
de prijs is nog niet bekend, daarom hebben nog niks bekend kunnen maken. ze levering van de paketten gaat van start, zodra we de prijs weten. het is namelijk zo dat je ook een aantal wedstrijden vooruit moet gaan betalen. dit voor de korting op de onderdelen en het racepak. het zal waarschijnlijk 4 of 5 x inschrijfgeld worden wat er extra moet worden betaald. ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarvoor dat is
![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#32 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Inne / Kenny,
Bij mijn inschrijfformulieren heb ik een medisch keurings-forumulier toegestuurd gekregen. Voor zover ik weet is mijn medischekeuring nog een jaar geldig. Kunnen jullie dit nog even nakijken? Anders moet ik een afspraak maken voor deze keuring @ huisarts... Thnx. Sander p.s. rest is klaar voor verzending. __________________ |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
ik vindt bitubo een goed alternatief. mischien dat je het aan de andere rijders kunt vragen in het SBO races 08 - Slap geouwehoer topic
die hebben er meer ervaring mee dan ons. __________________ |
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Vraagje mbt de uitlaten. De R1400 is al een behoorlijk tijdje uitverkocht, ook is het nog niet echt duidelijk wanneer deze weer leverbaar zullen zijn. Is er bij de organisatie wel bekend of ze voor aanvang van het seizoen (zeg eind februari ivm testwerk enz) al wel leverbaar zijn? Zo nee, hoe wordt dit opgelost. Dank u
|
|
|
|
|
#41 (permalink) | |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Quote:
Is het verplicht het gehele stickervel te plakken, of is dit ter inzicht van de TD? Ik heb namelijk nog wat andere stickers die er op moeten ivm sponsoring...... ![]() (oftewel, als mijn stickers als vorig jaar waren, is dit wel of niet correct?) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik heb iets gemist of ik lees iets nieuws. Bedoel je echt ieder nieuwe rijder (Pitbikeklasse, Scooter Open70 etc.). Of alleen nieuwe rijders bij de Stage6 Cup? |
|
|
|
|
|
|
#45 (permalink) | ||||
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
WARN __________________ |
||||
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Quote:
Enig idee of de uitlaten tijdig leverbaar gaan worden (effe contact met SA & leverancier)? Ik heb hier nu nog een stnd cilinder liggen, en wil weten op welke uitlaat ik mijn blok moet gaan aanpassen... Als ik hem nu op een R1200 ga aanpassen, en 3 weken voor de eerste race blijkt dat de uitlaten vrijgegeven gaan worden, voel ik me een beetje getild.... Dus: is er mogelijkheid tot het maken/nemen van een beslismoment betreffende deze kwestie? (dus bijvoorbeeld maximaal 6/8 weken voor de eerste race) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Nee.
Ik doel meer op de datum dat dit vrijgegeven gaat worden...(Ik neem aan dat er zeer duidelijke en goede communicatie is met SA over de levertijd van betreffende verplichte onderdelen in een raceklasse van een organisatie??) Als het vrijgeven van onderdelen (wat dus een aanpassing in het reglement is) 1 week voor de eerste race word ingevoerd, heeft niemand meer tijd om een optimaal blok neer te zetten.. Althans.. niet de amateurs met een klein budget, die ook nog normaal werken of studeren... (en juist die personen zijn de rijders in de opstapklasse "stage 6 cup"). No hard feelings voor de rest ![]() __________________ Last edited by Sander; 20-01-2008 at 20:57. |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
ook voor jou geld het niet reageren hier.
denk je nou echt dat ik tot de laatste dag voor lelystad ga wachten. je zou toch onderhand wel beter moeten weten met "ik en rekening houden met de rijders" hoop ik. er is 0,00001% cominicatie met SA wat ook het probleem is en ook altijd is geweest als het over dit soort dingen gaat. als wij meer weten dan weten jullie het ook en als we het niet op tijd weten wordt hij vrij gegeven. __________________ Last edited by Kenny; 20-01-2008 at 22:22. |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Ik moest het hier wel melden, aangezien mijn vraag niet geheel beantwoord was. Ik wilde het via de PM doen, maar die is bij jou uitgeschakeld. De enige manier om dan door te vragen op een eerdergestelde vraag is hem hier neerzetten. Toch? Ik wacht de info dan gewoon rustig af.
|
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
je kent em ?
|
Quote:
En hoe kun je dat pak dan aanvragen? maat 52 is in principe goed voor mij, moet ik anders even contact op nemen via telefoon? (nummer heb ik al) mvg B |
|
|
|
|