Het Scooter Forum by ScooterTuning.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by ScooterTuning.net > Meetings & Races > SBO Races

SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO.

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 17-12-2007, 19:18   #31 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

de prijs is nog niet bekend, daarom hebben nog niks bekend kunnen maken. ze levering van de paketten gaat van start, zodra we de prijs weten. het is namelijk zo dat je ook een aantal wedstrijden vooruit moet gaan betalen. dit voor de korting op de onderdelen en het racepak. het zal waarschijnlijk 4 of 5 x inschrijfgeld worden wat er extra moet worden betaald. ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarvoor dat is
Kenny is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 02-01-2008, 16:07   #32 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Send a message via AIM to Sander Send a message via Yahoo to Sander
Inne / Kenny,

Bij mijn inschrijfformulieren heb ik een medisch keurings-forumulier toegestuurd gekregen. Voor zover ik weet is mijn medischekeuring nog een jaar geldig. Kunnen jullie dit nog even nakijken? Anders moet ik een afspraak maken voor deze keuring @ huisarts...

Thnx.

Sander

p.s. rest is klaar voor verzending.

thnx to: Boerenschuur Tuning & consultancy, Scooter Attack R/T, Fred Motoren Racing Team, Da-mol Tuning, www.fouteshirts.nl en van Rijs b.v. Stratenmakerij
Sander is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2008, 16:12   #33 (permalink)
ST.net tiepert...

Razma's Avatar

Send a message via AIM to Razma
het zit bij elke inschrijving standaard in
Als je vorig jaar gekeurd ben kan je het gewoon weggooien of weer leeg terug zenden

Old 08-01-2008, 16:42   #34 (permalink)
Registered User

goede dag ik heb een vraagje zijn er nog andere mogelijk heden voor schokbrekers in plaats van de rs24-10 die zijn behoorlijk duur zijn de gewoone rs24 niet goed genoeg voor een beginner graag jullie reactie aub
Koots is offline   Reply With Quote
Old 08-01-2008, 17:54   #35 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

ik vindt bitubo een goed alternatief. mischien dat je het aan de andere rijders kunt vragen in het SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

die hebben er meer ervaring mee dan ons.
Old 08-01-2008, 18:14   #36 (permalink)
je kent em ?

Barry.'s Avatar

Is er al verdere info betreffende de racepakken?, moet je die gaan kopen of ?
Barry. is offline   Reply With Quote
Old 09-01-2008, 09:51   #37 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

iedere nieuwe rijder krijgt een pak. we weten zelf nog niet wanneer we de rest binnen krijgen, we hebben zelf alleen maat 52 liggen @ the moment.
Old 16-01-2008, 17:30   #38 (permalink)
TKTuning

Tom.#86's Avatar

IK lees in het regelement dat het verplicht is een stage6 stickerpakket op je scooter te plakken. Hoe kom ik daar aan?

Tom.#86 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-2008, 18:00   #39 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

gewoon bestellen bij iemand die ze verkoopt. het is het stage 6 stickervel met witte rand om de cijfers.
Old 16-01-2008, 19:01   #40 (permalink)
EW
Iedabbajoe - # 33

EW's Avatar

Send a message via AIM to EW
Vraagje mbt de uitlaten. De R1400 is al een behoorlijk tijdje uitverkocht, ook is het nog niet echt duidelijk wanneer deze weer leverbaar zullen zijn. Is er bij de organisatie wel bekend of ze voor aanvang van het seizoen (zeg eind februari ivm testwerk enz) al wel leverbaar zijn? Zo nee, hoe wordt dit opgelost. Dank u

Old 17-01-2008, 10:31   #41 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kenny View Post
gewoon bestellen bij iemand die ze verkoopt. het is het stage 6 stickervel met witte rand om de cijfers.
Okej....

Is het verplicht het gehele stickervel te plakken, of is dit ter inzicht van de TD? Ik heb namelijk nog wat andere stickers die er op moeten ivm sponsoring......

(oftewel, als mijn stickers als vorig jaar waren, is dit wel of niet correct?)

thnx to: Boerenschuur Tuning & consultancy, Scooter Attack R/T, Fred Motoren Racing Team, Da-mol Tuning, www.fouteshirts.nl en van Rijs b.v. Stratenmakerij
Old 17-01-2008, 14:37   #42 (permalink)
Registered User

Quote:
iedere nieuwe rijder krijgt een pak. we weten zelf nog niet wanneer we de rest binnen krijgen, we hebben zelf alleen maat 52 liggen @ the moment.

Ik heb iets gemist of ik lees iets nieuws. Bedoel je echt ieder nieuwe rijder (Pitbikeklasse, Scooter Open70 etc.). Of alleen nieuwe rijders bij de Stage6 Cup?
Yankovich is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2008, 17:33   #43 (permalink)
Thoms Racing!

cunoh's Avatar

Send a message via AIM to cunoh Send a message via MSN to cunoh
Quote:
Originally Posted by Sander View Post
Okej....

Is het verplicht het gehele stickervel te plakken, of is dit ter inzicht van de TD? Ik heb namelijk nog wat andere stickers die er op moeten ivm sponsoring......

Ja inderdaad? Dat vraag ik mij ook af.. Want vorige jaar heb ik er geen opmerkingen over gehad ofzo.. En als ik die stickers van dat vel erop plak kan ik er verder echt bijna niks meer op plakken van sponsors enzo.

Old 17-01-2008, 18:00   #44 (permalink)
Registered User

RoP#52's Avatar

dan had je goed naar kenny moeten luisteren in spa cuno
RoP#52 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2008, 18:22   #45 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

Quote:
Originally Posted by EW View Post
Vraagje mbt de uitlaten. De R1400 is al een behoorlijk tijdje uitverkocht, ook is het nog niet echt duidelijk wanneer deze weer leverbaar zullen zijn. Is er bij de organisatie wel bekend of ze voor aanvang van het seizoen (zeg eind februari ivm testwerk enz) al wel leverbaar zijn? Zo nee, hoe wordt dit opgelost. Dank u
als ze niet optijd leverbaar zijn worden de uitlaten vrij gegeven voor 2008. we hebben dan dus wel over de 1200 en de 1400. als geen van bijde leverbaar is wordt het vrij gegeven anders niet.

Quote:
Originally Posted by Sander View Post
Okej....

het hele stickervel hoeft er niet op, alleen de stage6 stickers die op dat vel zitten met de bijbehorende sterren. ( grote en kleine stickers )

Quote:
Originally Posted by Yankovich View Post
Ik heb iets gemist of ik lees iets nieuws. Bedoel je echt ieder nieuwe rijder (Pitbikeklasse, Scooter Open70 etc.). Of alleen nieuwe rijders bij de Stage6 Cup?
stage6

Quote:
Originally Posted by cunoh View Post
Ja inderdaad? Dat vraag ik mij ook af.. Want vorige jaar heb ik er geen opmerkingen over gehad ofzo.. En als ik die stickers van dat vel erop plak kan ik er verder echt bijna niks meer op plakken van sponsors enzo.
WARN

Quote:
Originally Posted by RoP#6 View Post
dan had je goed naar kenny moeten luisteren in spa cuno
WARN
Old 17-01-2008, 22:05   #46 (permalink)
Moderator

My scooter:
ScooterbaseID
Jongens. Alleen vragen stellen hier! Antwoord is van de sbo-crew.

Danku

Old 19-01-2008, 18:32   #47 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Quote:
als ze niet optijd leverbaar zijn worden de uitlaten vrij gegeven voor 2008. we hebben dan dus wel over de 1200 en de 1400. als geen van bijde leverbaar is wordt het vrij gegeven anders niet.
Kenny,

Enig idee of de uitlaten tijdig leverbaar gaan worden (effe contact met SA & leverancier)? Ik heb hier nu nog een stnd cilinder liggen, en wil weten op welke uitlaat ik mijn blok moet gaan aanpassen...

Als ik hem nu op een R1200 ga aanpassen, en 3 weken voor de eerste race blijkt dat de uitlaten vrijgegeven gaan worden, voel ik me een beetje getild....

Dus: is er mogelijkheid tot het maken/nemen van een beslismoment betreffende deze kwestie? (dus bijvoorbeeld maximaal 6/8 weken voor de eerste race)

Old 20-01-2008, 19:48   #48 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

is mijn antwoord op erik zijn vraag niet voldoende? ik geloof van wel toch
Old 20-01-2008, 20:12   #49 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Nee.

Ik doel meer op de datum dat dit vrijgegeven gaat worden...(Ik neem aan dat er zeer duidelijke en goede communicatie is met SA over de levertijd van betreffende verplichte onderdelen in een raceklasse van een organisatie??) Als het vrijgeven van onderdelen (wat dus een aanpassing in het reglement is) 1 week voor de eerste race word ingevoerd, heeft niemand meer tijd om een optimaal blok neer te zetten..

Althans.. niet de amateurs met een klein budget, die ook nog normaal werken of studeren... (en juist die personen zijn de rijders in de opstapklasse "stage 6 cup").

No hard feelings voor de rest

Last edited by Sander; 20-01-2008 at 20:57.
Old 20-01-2008, 22:11   #50 (permalink)
DE ENIGE ECHTE

Kenny's Avatar

ook voor jou geld het niet reageren hier.

denk je nou echt dat ik tot de laatste dag voor lelystad ga wachten. je zou toch onderhand wel beter moeten weten met "ik en rekening houden met de rijders" hoop ik. er is 0,00001% cominicatie met SA wat ook het probleem is en ook altijd is geweest als het over dit soort dingen gaat. als wij meer weten dan weten jullie het ook en als we het niet op tijd weten wordt hij vrij gegeven.
Old 20-01-2008, 23:07   #51 (permalink)
Boerenschuur Tuning!

Sander's Avatar

Ik moest het hier wel melden, aangezien mijn vraag niet geheel beantwoord was. Ik wilde het via de PM doen, maar die is bij jou uitgeschakeld. De enige manier om dan door te vragen op een eerdergestelde vraag is hem hier neerzetten. Toch? Ik wacht de info dan gewoon rustig af.

Old 20-01-2008, 23:11   #52 (permalink)
je kent em ?

Barry.'s Avatar

Quote:

En hoe kun je dat pak dan aanvragen? maat 52 is in principe goed voor mij, moet ik anders even contact op nemen via telefoon? (nummer heb ik al)

mvg B
Barry. is offline   Reply With Quote
Old 21-01-2008, 09:05   #53 (permalink)
ST.net tiepert...

Razma's Avatar

Send a message via AIM to Razma
zoals al verschillende malen aangegeven, wij nemen zelf contact op met de betrokken rijders hierover.

Old 24-01-2008, 21:10   #54 (permalink)
De Bonke

mitchell w's Avatar

ik heb ene vraagje een vriend van mij wilt ook mee doen.
Hij wilt met een sonic gaan rijden maar mag je de koplamp eraf halen een gaas voor in de plaats zetten of meot het orginele koplamp unit erop blijven groetjes mitchell

Sponsored by: Ferrari Bodyshop, Contributieverzekering & JVD Tuning
mitchell w is offline