![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#11 (permalink) |
|
Senior Member
|
waarom is de race nu op zaterdag ?
mischien dat ik dat gemist heb oid ? mja , ben druk bezig geweest met vakantie en zit nu dan ook lekker op mallorca ik zal in emmen iig lekker komen kijken en kijken of ik ook een beetje degelijke foto´s kan maken ![]() gr melf! __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Ik ga Emmen waarschijnlijk niet mee rijden
Ik heb gister twee keer kort achter elkaar m'n schouder uit de kom gehad. En nou werd mij verteld dat ik een maand met een mitella moet lopen...Zit nu nog op Kreta dus als ik vandeweek terug ben ga ik nog even naar een dokter in Nederland en kijken hoe het zit. Ik hoop zo hard dat ik kan rijden. Afwachten dus. __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
SBO race
|
Quote:
moest 4-6 weken rust houden en voor volledige genezen 8-10 weken. zit nu wel al (week 3) bij fisio en dat werkt wel oefeningen enz iedere dag. Ben trouwens zelf ook afwezig. |
|
|
|
|
|
|
#28 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
![]() Ik hoop dat het meevalt. Kan m nu opzich wel wat bewegen zonder pijn. Maar nog lang niet ver. Morgen dokter bellen voor een afspraak en dan zien we wel verder. __________________ |