![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#302 (permalink) |
|
*klik* *klik*
|
ik was met paulus mee, topweekend gehad ook.
hoop foto's gemaakt, veel van paul, maar ook van anderen... Training Zaterdag Stage6cup zondag Open70 Zondag (op zoom klikken linksonder voor groter formaat) |
|
|
|
|
|
#307 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
bij de foto's van ilonka sta je er ook een aantal keer op
![]() edit: meeste foto's zijn ook van de A groep ( die van irriducibili )Mijn kort verslagje ![]() heb een top weekend gehad ( ook al was ik traag ) Zaterdags aangekomen, tenten en scooter uitgeladen, toen even lekker gechilled met ilonka en vas. paar uur later kwam tom aan, en toen maar het circuit gaan verkennen... zondag's, training ging wel redelijk en kwalificatie ook wel. 1e manche lag ik er na 6 ronden uit, omdat ik in aanraking kwam met een andere rijder???? 2e manche ging beter eerste paar ronden gebattled met Bas en toen hem laten gaan en rustig op mijn eigen tempo de race uitgereden ( was tevens ook mijn doel )gelukkig niet laatst geeindigd, en dat vond ik al een prestatie opzich Nu nog veel meer gaan trainen/ leren sturen, want dat was drama ![]() Vas, Ilonka, Tom, Maarten, Barry en Twan bedankt voor het Topweekend en de nodige hulp/tips ![]() Last edited by Machiel.; 28-04-2008 at 18:26. |
|
|
|
|
|
#313 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
![]() "beetje heel de dag zitten tussen de scooters en een beetje vlaggen" dat heb ik tenminste mensen horen zeggen die denken dat het allemaal wel meevalt ![]() daarom zoeken we ook nieuwe baan officials.. zodat er afwisseling is voor iedereen __________________ |
|
|
|
|
|
|
#314 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
ik heb een aantal toppers staan meten, waarbij ik zie dat het wel degelijk kan. er waren zelfs scooters voorin de wedstrijd die net aan de 97dba kwamen. ook in de pitbike open waren er machine's die 92 DBA maakte en vooraan meereden een hele grote herriemaker is het open luchtfilter en de demper. daarbij kan het ook nog zo zijn dat het kapwerk als klankkast gaat fungeren. niet alleen ductape en tywrap tuning dus, maar nu ook geluidsdempingschuim ( eierdopjesschuim ). OLD SKOOL TUNING DUS ![]() ( zolang we maar niet terug moeten naar de 2 dempersystemen of die HEEEEELE grote arrow dempers..... ) iemand foto's hiervan? mol, ralf ?__________________ |
|
|
|
|
|
|
#315 (permalink) | |
|
|
Quote:
Ik kan niet wachten op lelystad, in mijn gedachte minder rechte stuk positiever voor mij ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#316 (permalink) | |
|
racertje
|
Quote:
kan er verder weinig aan doen (uitlaat, demper en luchtfilter zijn nieuw, alles zat goed vast). __________________ |
|
|
|
|
|
|
#318 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
niet iedereen neemt die taak ook even serieus geloof ik. heb de kopgroep regelmatig voorbij de baanposten zien rijden zonder dat er gevlagd werd ![]() maar je staat er gewoon zo lang. Op mijn werk sta ik vaak wel langer, maja daar krijg ik betaald en kan ik af en toe zelf even een pauze inlossen en dan wordt mijn taak gewoon even over genomen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#319 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
Als ik de kopgroep achter me aan zie komen op het rechte eind en mijn voetje uitsteek om te singnen aan welke kant ze kunnen passeren, hoef je voor mij echt geen blauwe vlag te zwaaien......zonde van de tijd en energie ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#322 (permalink) | |
|
Paars..3..auto:huh?
|
Quote:
....gewoon VOLGAS houden werkte bij mij ook XDWel grappig...maandag ervoor ben ik daar wezen trainen...geen nieuw asfalt te bekennen. Zelfs geen voorbereiding! Kom je daar zondag.....ow nieuwe shit ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#323 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
zo, mijn eerste deel foto's online:
http://www.stichtingsbo.nl/fotos/ __________________ |