![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#33 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Nee serieus; daar kun je in principe niet tegen tunen; om dat te compenseren moet je al wat pk's meer hebben. Ik weeg ruim 75 en bij ons rijd een manneke (vooraan) mee van 40 kg of zo....... dat verschil red je niet met 2 pk-tjes méér (die ik zeker niét heb)... zeker niet als ie ERG goed kan sturen.... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
Ik kijk ook al erg uit naar Lelystad; dat circuit moet meer in het voordeel zijn van mijn sterke 150cc blokje dan Emmen. Kan ik tenminste die lange gearing dumpen.
Moet nog wel een pk of wat bijzoeken; topmachines hebben tussen 17 en 19pk of zo; kom ik echt mucho aan te kort...... Iemand een testbankje te leen voor een paar dagen? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
Pitbike Privateer
|
Ja, Lelystad heeft zelfs diverse speciale punten..... maar mijn enige kans om jou enigzins te kunnen volgen is om die niét te vertellen.....
Nee, nix bijzonders; rechte stuk is maar de helft van Emmen of zo, verder vrij standaard circuit. __________________ |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
bedankt voor het guestbook berichtje btw |
|
|
|
|
|
|
#38 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Tegen gewicht valt inderdaad niet op te tunen, zeker niet als de concurrentie meer dan 15kg lichter is, en deze ook nog eens in een raceteam rijden die erg goed weten waar ze mee bezig zijn! Daarom ga ik niet op zoek naar meer vermogen (hoewel, ook wel een beetje natuurlijk, stilstand is achteruitgang)maar naar de continuiteit van het vermogen op de baan en de kg's. Het is ook zeker geen excuus...maar ik zou het mezelf een stuk makkelijker maken als ik wat lichter zou zijn. Of ik moet gewoon mijn muil houden en lekker elke keer de 3e/4e plaats pakken, maar zo zit ik nou eenmaal niet inelkaar ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#41 (permalink) | |
|
Shit for Brains
|
Quote:
Daarom is het wel jammer dat er banen als amsterdam verdwijnen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) | |
|
Pitbike Privateer
|
Quote:
Dát zal interessant filmmateriaal geven. (ik zou dan wel de SBO-bus wat verder uit de buurt zetten....) ![]() __________________ |
|
|
|
|