![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#271 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
ik heb hier niet eens meer zin om op te reageren, als deze jongen zo doorgaat met blaaten, kan hij dan niet 2 weken @ vakantie gestuurt worden ofzo? ps hier in haarlem ook nog steeds sneeuw! |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#272 (permalink) |
|
Registered User
|
@ Melvin: ik zou nog maar eens heel goed nadenken over wat je hierboven zegt. De snelheid en het risico van pocketbiken is vele malen kleiner als de snelheid en het niveau van het pitbiken/scooterracen ! Denk je nu echt dat we niet alle mogelijke situaties hebben bekeken ?
@RAZMA: Als je denkt dat het nivo van het pocketbiken lager ligt dan pitbiken sla je plank toch echt goed mis, het risico en nivo ligt bij het pocketbiken toch echt wel een paar treetjes hoger dan het pitbiken. Ik denk dat je echt wel de mogelijke situaties hebt bekeken, maar ik draai zelf ook al een paar jaartjes mee in het bestuur en weet ook wel waar ik het over heb dus kritiek moet kunnen lijkt me. Ik ben trouwens de vader van melvin dat mag nu wel duidelijk zijn. |
|
|
|
|
|
#273 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Ik volg al JAREN de pocketbikes, dus ik weet best waar ik over praat. Je hebt nog nooit een wedstrijd pitbiken gereden toch ? Dat is iets anders dan een training
![]() Maar daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat het 'minder' is oid. Maar goed, uiteraard ieder zijn mening, maar aangezien er nu een flink dik pak wolken boven lelystad hangt hebben we gewoon de juiste beslissing genomen wat ons betreft. __________________ Last edited by Razma; 24-03-2008 at 11:21. |
|
|
|
|
|
#274 (permalink) |
|
Registered User
|
@Rob : als deze jongen zo doorgaat met blaaten, kan hij dan niet 2 weken @ vakantie gestuurt worden ofzo?
Een beetje dimmen he maat! Je mag hier gewoon je mening geven en mening van jou gaat op de man af en moet je niet doen. maar tot over een paar weken in emmen groeten de vader van melvin |
|
|
|
|
|
#281 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Het gaat meer om de temperatuur dan om de regen! VORST MELVIN VORSTTTT __________________ |
|
|
|
|
|
|
#282 (permalink) |
|
*Straat Project*
|
Der ligt geen vlokje sneeuw in lelystad. Weet niet hoe laat die foto gemaakt is.
Vanochtend 4 uur begon 't opeens als een gek te sneeuwen, ik kan 't weten heb er een half uur doorheen moeten fietsen!! Lag ook wel redelijk wat. Maar ik werd wakker en er lag niks meer.Volgende x beter iig! Hopelijk dan wel lelystad! __________________ |
|
|
|
|
|
#284 (permalink) |
|
Imhotep!
|
http://www.weerinlelystad.nl
Het sneeuwt in lelystad... ALS het niet was afgelast kon nu iedereen inpakken en naar huis, midden in de races ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#285 (permalink) |
|
MWS
|
K ben net even naar lelystad gereden....
Ik kwam om 1 uur aan bij de Mac in Lelystad toen was het droog met zon en wolkenvelden, maar een 1,5 later begon het te sneeuwen en bleef het tot nu toe sneeuwen... en nu is het weer droog hier in Almere... wat zeggen we dan shit happens __________________ |
|
|
|
|
|
#290 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
Verstandige woorden van een volwassen man ...Ik denk dat het sowiezo niet verantwoord is om met vorst waar dan ook te gaan racen... Zeker niet gezien de luchtvochtigheid in Nederland, en de daardoor optredende (op)vriezing van de aarde/grond... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#291 (permalink) |
|
Sprinten of Racen
|
je mening moet vriendelijk en respectvol zijn, als iemand dat niet doet is het niet de bedoeling dat je grof gaat terugdoen want dan kom je nergens...dan ben je niks beters dan die persoon.
wees beschaafd en vriendelijk at all times. nu back ontopic want we dwalen af. __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|