![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
Denk"Tank"
|
Quote:
(ik d8 af en toe dat je moest poepen in dat pak van je DAMN)__________________ Last edited by @lex; 14-03-2008 at 15:58. |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#37 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Ik reedt 48 in het droge, en 53 in de regen @ foto. Lijkt me stug dat jij jij 51 in de regen reedt....
![]() Daarnaast hoef je je niet te schamen want de 50cc van Alex had ongeveer net zoveel vermogen als jouw s6 racer vorig jaar, en heeft Alex al 10 jaar ervaring ofzo ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Mē Racing Team
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#47 (permalink) | |
|
vallende hollander
|
Quote:
tis allemaal leuk en aardig dat je een doelstelling neerzet maar post dan iets wat ook daadwerkelijk geloofwaardig is. top 10 rijden zit er voor paulus (en mij) gewoon niet in ... tenzij er ineens 5 of meer man in een race uitvallen. maja hoe groot is die kans. en wat is je top 10 plaats dan waard ... maja paul ik kijk uit naar een vet seizoen waar we samen voor de A klassen gaan battlen ![]() :edit: snap trouwens niet waarom je de vergelijking met mij maakt ... mij zie je nergens verklaren dat ik top 10 ga rijden. beetje een onzinnige reply dus al met al zeker ... op lelystad is het ook nog goed te doen. spa vond ik ook vet in de regen __________________ Last edited by haman; 14-03-2008 at 18:46. |
|
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
AFCA !!
|
Quote:
ik vond het in de regen op spa prima te doen! 1ste race 5de 2de race op me plaat, toen ik 4de lag.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Mensen die in de regen rijden vet vinden snappen het niet helemaal volgens mij. Waarom doe je aan racen? Adrenaline, snelheid, en lol hebben...toch? In de regen ga je minder hard, dus minder andrenaline, en als je niet het uiterste uit je machine, en uit jezelf kan halen, heb je ook minder lol toch? Ik bedoel...het is prima om regenrijden niet erg te vinden, maar ga nou niet zeggen dat je het vet cool vind, want dat slaat natuurlijk nergens op ![]() Met gesp |