![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#331 (permalink) |
|
|
M'n debuut verliep niet geheel vlekkeloos.
De scoot maakte in Spa z'n 1e meters (evenals mijzelf). Helaas kwakkelde ik nog met wat afstellings problemen waardoor ik erg laat bij de tijdtraining kwam. Zat daarnaast ook nog niet goed in mn ritme, dus een 7e plaats in de B was het resultaat. Toen de 1e manche eenmaal begonnen was verliep alles enorm goed, heb veel mensen kunnen inhalen, maar door m'n eigen toedoen (2x kort van de baan en 1 highsider, die ik gelukkig nog kon opvangen) werd ik uiteindelijk nog 2e. Was al te moe om door te zetten naar de 1e plaats. Zal maar niet over de 2e mache beginnen... Was nog te moe van de 1e en reed minder hard rond. Al met al toch nog 3e. Gelukkig weet ik waar aan gewerkt moet worden. Zowel mezelf (conditie) als de scoot (afstelling). Al met al erg tevreden en naar m'n zin gehad. Kijk al uit naar Lelystad! |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#334 (permalink) |
|
Pitbike Cowboy
|
hea das een gezegde van BR-racing hahahaha men wat een verhaal toch weer zeg.
zijn we weer goed op de hoogte, ik hoop dat je wat aan de gpx blokken hebt ![]() mijn verslagje:: training was het goed wennen aan de takegawa, maar dit ging aardig snel. gezocht naar een goede positie op de baan. qualify buiten verwachting een pole, had ik niet verwacht maar toch leuk. ging trouwens meteen in het begint van de quali als een speer met een aantal andere rijders in me nek geloof ik.... race #1, start was minder maar ik kon toch als 2e de bocht in duiken en na een aantal ronden de leiding over nemen van 'witte' die pos. houde ik tot het eind vast... race #2, goede start weer 2e de bocht in maar door een foutje moest ik bryan laten schieten. die kwam ik dus ook niet meer voorbij toen die 'witte' was gepaseert ik had net een metertje te kort of wat lef om em voorbij witte te steken. dus totaal 2e geworden. ben erg tevreden want het was echt een super race met echt race weer. trouwens de uitslagen staan wel HEEL snel online ( TOPPIEE! ) heen reis................. ![]() track vieuw ![]() podium -10 ![]() podium -10 ![]() podium Open ![]() podium Open ![]() podium Open ![]() podium Stage 6 ![]() podium Stage 6 ![]() podium stage 6 ![]() podium 70cc ![]() podium 70cc ![]() podium 70cc ![]() __________________ Last edited by wolfracing.nl; 01-07-2008 at 16:11. |
|
|
|
|
|
#337 (permalink) |
|
Super Pitbiker
|
@ peet is nix man, vond het leuk om je voorbij zien teg aan, vond het minder leuk om al dansend een bocht in te gaan, keer op keer, iedere bocht, ondertussen is de veer al afgesteld en okk het aantal bars op mijn wielen herleidt
![]() nu moet het gewoon goed gaan in lelystad |
|
|
|