![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#92 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Et ging zeker weer hard, ben alleen voor de 2e manche van de open70 naar huis gegaan om de drukte nog een beetje voor te zijn. De 1 manche gewonnen door Jos, Rik 2e en Jim 3e als ik het me goed herinner.
In de Stage6 heeft Pronk beide manches gewonnen ![]() Alleen jammer dat ie Jack van de baan afblies ![]() ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Zo, ook eindelijk weer thuis (uitladen,bus wegbrengen etc). Vandaag ging erg lekker, had wel hoge verwachtingen omdat het echt een stuurbaantje is, maar had absoluut niet verwacht dat ik de pole zou hebben en beide manches 1e zou eindigen!
De 1e manche had ik wel een beetje mixed feelings, ik ging dan wel als eerste over de finish, maar teammaat Jacky viel in de laatse ronde omdat hij tegen mijn achterwiel aan kwam. Hoop ook niet dat timmy zijn reactie op mij gedoelt is aangezien Mol maar een grapje maakte. Jacky eraf rijden is wel het laatste wat ik zou willen, het was gewoon bad luck, ik kon maar een kant op om de achterblijvers voorbij te kunnen, en helaas koos Jack die kant om mij in te halen...baal er nogsteeds van Gelukkig heb ik vanaf de kant alleen maar reacties gekregen in de zin van "je kon er niets aan doen pronk"...hoop dat dat idd het geval was...Voor spa moet ik hard aan de bak, het vermogen in de scooter is goed, alleen is het na 5 rondes gewoon weg omdat ik dan 1000 toeren kwijt ben. Eens kijken waar dat hem in zit, ik ga iig een hele hoop proberen! Op spa moet ik gewoon goed presteren om kans te blijven maken op het kampioenschap ![]() Thanx to the boerenschuur-crew voor alle ondersteuning & gezelligheid en voor de support vanuit Zoetermeer ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
TKTuning
|
ik ben gister naar het ziekenhuis geweest. ze hebben foto's gemaakt. het bleek dat ik in het bot waar mw duim aan me hand zit een hoek heb afgebroken. omdat he stukje helemaal van zijn plek is hebben ze het proberen te zetten met gips. helaas is dat niet gelukt. dus hoogstwaarschijnlijk moet ik er aan geopereerd worden deze week en komt er een pen/schroef in. Maar dat hoor ik vandaag. Wel vette pech dus. Ik hoop dat degene die mij eigenlijk van me scooter heeft gewerkt zich nu wel even achter zijn oren krabbelt. Dit is natuurlijk geen style. __________________ |
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
SBO crew
|
lekker dagje
![]() mooi weertje gehad! de dag zelf verliep vlot en vlekkeloos.. we bleven goed op schema.. een aantal valpartijtjes gehad waarvan er een para toch stevig.. maar geen dode alleen gewonden Tom succes met je vinger en Jack die zal wel een tijdje last hebben van zn buik en jammer voor Rik dat zijn scooter het (alweer) niet uithield tot het einde van de dag.. tot Spa ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#109 (permalink) |
|
Bartjuh #54
|
Was wel een geslaagd dagje ja,
Zal ik ook maar een verslagje doen (want het was een bizare dag) Vorige week erachter gekomen dat er wat technische problemen waren ontstaan in lelystad die niet op tijd gemaakt konden worden. Gelukkig voor mij had kon ik wat spullen van de trainingsscooter overzetten en kon ik toch gaan rijden op veldhoven (wel met iets minder vermogen maarja) training: ging lekker, wel wat verkeer dus echt snel ging ik nog niet voor mijn gevoel. Toch een 4e tijd!! jeuj kwalificatie: voor mijn gevoel kon ik een hoge 48 rijden omdat ik zonder moeite 49.3 reedt. Dus ik de bandjes wat op temperatuur gereden en ik wou in de 5e ronden aanzetten voor een snelle tijd maar toen brak helaas meteen de gaskabel. Flink over de zeik omdat ik dacht dat ik nu ergens achterin zou moeten starten. Bleek ik toch nog in het 4e rondje een 6e tijd te hebben, niet super maar goed genoeg. race 1: snelle start helaas meteen in botsing met wilco die meteen naar binnen kwam, gelukkig bleven we allebij zitten en het tempo was meteen super hoog. Ik kon een heel eind voor wilco blijven totdat ik doorhad dat wilco echt te snel voor mij was, liet wilco langs zij komen in de hoop dat ik met hem naar caine kon rijden. Dat lukte 2 rondes totdat wilco op zijn plaat ging. Toen ben ik zelf naar caine gereden maar kon hem heel de race nergens inhalen op een nette manier dus ik nam genoegen met p5. race 2: kon het tempo meteen volgen en zat goed in de kopgroep totdat de scooter begon in te kakken en geen toeren meer draaide. Toen ben ik maar rustig aan mijn rondjes gaan doen. Was een saaie race zonder gevechten. Bleek wel dat ik op p4 reedt. Algemeen 3e geworden, ben er super blij mee alleen zal ik (en de scooter) toch nog iets harder moeten gaan om wat meer voorin mee te strijden. __________________ |
|
|
|
|
|
#110 (permalink) | |||
|
Boerenschuur Tuning!
|
Quote:
.... Het hoort erbij.. Denk niet dat iemand express mensen van het circuit gaat werken...Quote:
![]() Ehm.. we zijn hem kwijt.. dat ding is zo klein, denk onderweg ergens verloren ofzo.. Die grote zijn minder makkelijk kwijt te raken..... *hint* ![]() Quote:
![]() __________________ |
|||
|
|
|
|
|
#111 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Ik kan m'n draai maar niet vinden op die baan. Geen idee waar het door komt maar aan het einde van de dag ging het gelukkig wel wat beter. Dat is helaas te laat
![]() Denk een 6e plaats algemeen of iets dergelijks. Felicitaties aan Pronkie en Klazen, erg goed gereden. Ook verdient Balkie een dikke vette schouderklop! Wat ging je lekker rond vriend, nadat je die vinger tegen me op stak moest ik je gewoon voorbij ![]() We gaan nu zoeken naar meer vermogen, dat is wel nodig op Spa. __________________ |
|
|
|
|
|
#112 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
alstu http://www.scooterbase.net/events/31...eldhoven+2008/ __________________ |
|
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Als ik heel eerlijk ben vond ik de grap slecht gelukt...sta je eindelijk weer eens op het hoogste plekje van het podium, krijg je dat
Ik snap opzich de grap vanuit de SBO wel, en natuurlijk ben ik niet echt boos ofzo ![]() Maar bedenk wel dat elk behaalde podium voor elke rijder elke keer weer een prestatie is, je steekt er verschrikkelijk veel tijd & geld in om daar te komen. De enige beloningen die je daar voor krijgt is het respect van de mede-rijders en dus die beker. Misschien dat het voor Rik & wilco enzo een ander verhaal is, maar ik heb in heel mijn racecarriere pas 3x het hoogste treetje behaald en ik hecht daarom veel waarde aan die beker. Ik vond het grapje dus niet zo leuk...maar misschien de andere rijders wel ![]() __________________ |
|
|
|