![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#125 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Ja maar je weet dat ik altijd wat te zeuren heb toch Hehe...nee ik snap de grap ook wel hoor, en ik weet dat jullie dat soort dingen gewoon goed bedoelen. Ik vond het zelf alleen jammer dat deze grap net werd uitgehaald toen ik op de 1e plek stond. Had wel weer zin in een grote beker met een grote "1" er op zegmaar ![]() Maar wat je zegt, een beker is een beker...hij past alleen niet zo goed bij de rest ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#127 (permalink) |
|
Stage 6 #26
|
Even een vraag waar ik zo tegen aan liep, hoe is de dagklassering bij een gelijk aantal punten?
Ik kon het zo snel niet vinden in het reglement. Bij het bepalen van de klassementstitel staat: 1. het aantal eerste plaatsen 2. het aantal tweede plaatsen 3. het aantal derde plaatsen 4. de klassering in de laatste manche Voor de dag klassering dus niet iets. Ron Zalm en ik hebben beide 44 punten, hij staat in het dagklassement 4 en ik 5. Dat maakt mij verder niet uit, maar bij een 1-2 of 2-3 klassering doet het er wel toe. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) | |
|
Groene Premium
|
Zie reglement
![]() Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
Imhotep!
|
Quote:
Of gaat het je echt om de symboliek, net als kerstmis enzo? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#134 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Ik ben idd waarschijnlijk iets te symbolisch ingesteld, vind het gewoon cool om een beker te krijgen, en zeker als het de grootste beker van de dag is
![]() Maar dit is alleen maar extra motivatie om op Spa weer voor de grootste beker te gaan!! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#142 (permalink) |
|
Bob #124
|
http://www.scooterbase.net/events/31...eldhoven+2008/
Foto's van mij van de dag... Ik had blijkbaar m'n camera in de verkeerde stand staan, dus ze zijn niet allemaal even goed gelukt helaas ![]() Het zijn in ieder geval foto's van vrijwel het hele rijdersveld, en niet alleen de kopgroep(en) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#143 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|