![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#151 (permalink) |
|
Registered User
|
het was weer een top dag he
nou nou begon in de training zonder vloeistof in de kwaly was me cilinder al op eerste mance net uit kunnen rijden tweede mance maar gereden op een stage 6 scooter en nog sneller gereden dan op mijn eigen scoot het was wel eens waar weer een ongelofelijke rare dage maar ja al met al heb ik lol gehad en was het wel weer effe lekker om op een 2000 te rijden __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#153 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#155 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Quote:
Op spa gewoon samen kwalificeren ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#157 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#159 (permalink) | |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Ja bekijk t ff, op spa zitten niet van die diepe kuilen waardoor je bijna op je bakkes gaat
Quote:
|
|
|
|
|
|
#160 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
Het hoort erbij, komt echt wel goed!! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#163 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik weet niet wat het is dit seizoen, training ben ik hard gevallen ging voor mijn gevoel helemaal niet al te plat maar toch verloor ik de achterkant.. schade uitlaat bocht bij de flens helemaal plat. qualificatie met deze uitlaat een 12de startplek. ik ging voor mijn gevoel veel harder reed 5 rondjes achter sarik aan tot ik weer de achterkant verloor in precies dezelfde bocht.. resultaat: uitlaat plat tegen me tank
snelste tijd 52:2vorig jaar reed ik 51:6. ik heb totaal geen gevoel en vertrouwen in de brommer en reed daarom manche 1 op de laatste plek met als snelste tijd een hoge 53er:S en weer in ronde 6 verloor ik mijn achterwiel in precies dezelfde bocht op precies dezelfde manier. uitlaat afgeschreven. resultaat na 3 wedstrijden: 0 punten __________________ |
|
|
|
|
|
#167 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
jep, die.. denk ik combinatie met een fout afgestelde vering ofzo.. __________________ |
|
|
|
|