![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#312 (permalink) |
|
Moraalridder
|
Toch typisch dan dat sommige mensen er 5 breken en andere er een heel seizoen mee knallen. Net als de gescheurde zip blokjes. Genoeg mensen die seizoenen met 1 carterset doen en anderen die er 2-3 slopen.
Het kan een contructiefoutje in het product zijn. Maar hoe meer je sloopt en hoe minder het bij anderen stukgaat.. Dan moet je toch eens naar je manier van werken gaan kijken. __________________ |
|
|
|
|
#314 (permalink) | |
|
FRED MOTOREN
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#318 (permalink) | |
|
SBO Crew
|
Quote:
ga de materiaal verhoudingen eens bekijken. De legeringen van de nieuwe types zijn veel goedkoper geproduceerd (bewijs de verkoopprijs van kaal carterset) en kunnen veel minder verdragen... ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#319 (permalink) | |
|
AFCA
|
Quote:
hij rijd met een oud type blok als ik het goed heb... ook ik vind het maar vaag dat er 3 in 1 seizoen breken! Zeg niet dat het de schuld van scatman is.. maar blijft vaag __________________ |
|
|
|
|
|
#321 (permalink) |
|
dotcom
|
Bij mij pastte er op een splinter nieuwe krukas geen enkele krukasmoer (polini, malossi, stage6 moer). Nadat (voorzichtig) alle bramen van het schroefdraad waren gehaald gingen de moeren er wel netjes op, alleen na een keertje of 5 de moer eraf te hebben gehaald was het schroefdraad helemaal verrot :')
Freddy heeft er nog feauteaux van gemaakt maar ik heb er verder nix meer van gehoord.. ik hoorde dat scatman wel een keer een nieuwe as heeft gekregen? Volgend jaar maar zo'n team asje erin en als die ook kut zijn dan gewoon een malossi. ![]() __________________ |
|
|
|
|
#322 (permalink) | |
|
Stage 6 Zip
|
Quote:
![]() @ Scarface : Ik had na een keer rijden dat de krukas helemaal scheef was getrokken ![]() Toen we de moer los wilde draaien was die al doormidden __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|