![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb het regelement gelezen maar daar ben ik niet echt veel wijzer van geworden ik rij nu bij sobw (seizoen is al afgelopen maar nieuwe seizoen ga ik weer mee doen) met me drd, dus mijn vraag is wat kan ik bij SBO allemaal doen ?
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#65 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
Dan zou het geloof ik toch duidelijk moeten zijn... "SPECIFIEK TECHNISCH REGLEMENT 70CC CUP Als scooters worden uitsluitend aangemerkt machines die er ook zo uitzien, dus geen zogenaamde Fun bikes, Go bikes en Concept bikes, ook al zijn deze voorzien van een gelijke motor, zoals bv. Suzuki Street Magic, Gilera DNA, enz. " __________________ |
|
|
|
|
|
#66 (permalink) |
|
Senior Member
|
Inne in het algemeen technisch reglement staat:
17 BRANDSTOF blabla......... Om het gebruik van illegale brandstof tegen te gaan kan de Technische Commissie rijders verplichten gebruik te maken van door de ..?.. verstrekte brandstof. blabla.... Mischien nog ff aangeven door wie de brandstof verstrekt wordt? |
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
gepensioneerd
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
gepensioneerd
|
Quote:
die jij hebt gekregen is een medische verklaring die geldig is voor één jaar. die papieren krijg je standaard bij je inschrijfmapje die je krijgt als je ingeschreven en betaald hebt. die jasper bedoeld is geldig voor drie jaar ![]() en als je goed leest gaat het verhaal over sma of sma+..... Last edited by Kenny; 03-01-2006 at 11:14. |
|
|
|
|
|
#86 (permalink) | |
|
Honda Dealer
|
Quote:
Anyway, herrinner me net dat jij nog een kopie (met een K...) legitimatie van mij krijgt. ![]() Om toch nog even een vraag te stellen, ik ben nog steeds niet voorzien van brommobiel voor de races, is een oude Ciao ook geschikt? In Egypte reden er genoeg rond, te koop voor 10 euro ( 70 egyptisch pond ) Dat ligt namelijk wat beter in mijn budget... __________________ |
|
|
|
|
|
#88 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
pm & mail naar big boss krijg ik ook geen antwoord op __________________ |
|
|
|
|
|
#90 (permalink) | |
|
ST.net tiepert...
|
Quote:
helaas ben ik de laatste dagen niet echt achter de pc geweest voor zo'n dingen ![]() [edit] oude adres kan ook nog altijd (post wordt geforward) __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|