![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#961 (permalink) | |
|
gepensioneerd
|
Quote:
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#966 (permalink) |
|
AFCA
|
ff een vraagje:
vriend van mij wilt volgend jaar ook gaan racen, hij is door de medische keuring gekomen! alleen heeft hij maar 1 oog? met de ander ziet hij 10 - 20 %! MON gebeld, en die zeiden dat hij de keuring moest afwachten.. ondertussen is die goedgekeurd.. zijn er verders nog dingen waaraan hij moet voldoen volgens de SBO? of ligt dat niet aan de SBO? __________________ |
|
|
|
|
#970 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Maakt niet uit hoor...
Ik wil het alleen even melden.. Ik weet dat het vast en zeker wel goed geregeld zal zijn door jullie, maar als "beginnend racer van buiten het forum e.d." kan je misschien gaan denken dat er iets met verzekeringen e.d. niet goed zit, wat bij een crash toch behoorlijk vervelend kan worden. Maar: Ik heb alle vertrouwen, en je zal m'n inschrijfgeld snel tegemoet zijn... (heb zelfs al stalen ventieldopjes gekocht )__________________ |
|
|
|
|
#979 (permalink) |
|
Registered User
|
Even een vraagje. Ik heb van Twan begrepen dat de carb voor stage6 klasse niet meer de 19mm black edition hoeft te zijn. Maar bijv ook een malossi 19mm mag zijn. Kan iemand dit bevestigen? Lees er namelijk niks over in de reglementen.
alvast bedankt gr. __________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|