![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) | ||
|
SBO Crew Sprints
|
SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #2
hier weer verder!
Quote:
Quote:
hier waren we gebleven __________________ |
||
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
dit stond er in de mail, die ik deze week ontving ![]() Beste Machiel, Helaas is het in de huidige vergunning (nog) niet toegestaan met scooters te trainen. Dit is wel in de revisievergunning opgenomen. We hopen hier in de komende maanden meer duidelijkheid over te krijgen bij gemeente en provincie. Zodra we hier iets meer over weten zullen we scooterend Nederland hiervan informeren (want er is veel vraag naar). Met sportieve groeten, Erna van den Biggelaar - van der Ham Tel: 06 555 45 45 7 E-mail:administratie@kartbaanberghem.nl Internet: http://www.kartbaanberghem.nl/ __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Boerenschuur Tuning!
|
Euroscooters / Fred Motoren......
SA is importeur van Heidenau in D'land.. Slicks zijn ook origineel van Heidenau, (tenminste, de eerste in Nederland zaten toen onder mn zipje )Ze zullen ze wel niet hebben liggen, maar bestellen kan altijd .Anders effe bellen met SA? Pm me anders ff.... Dan zoek ik wel ff wat uit, want ik moet zelf ook nog natte banden halen.... __________________ Last edited by Sander; 24-02-2008 at 15:52. |
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
In Emmen is dat bedrag 27.50 en Spa francorchamps weet ik niet precies volgens mij ook rond de 30 euro. Scooter hoeft niet perse te voldoen aan reglementen en word ook niet gekeurdd. Dus je gaat met je scooter naar een kartbaan, betaald en je mag vrij rijden. zo simpel is het ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Shit for Brains
|
Quote:
Euroscooters heeft ze niet in het arrsortiment. En SA zijn niet op vooraad en Fred K uit D is niet te breiken want die zit in taiwan. Fred motoren ging pronk even uitzoeken. __________________ |
|
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Moeilijk rustig....
|
Quote:
weet jij op welke dagen je daar kunt trainen? kan het niet echt vinden op die site... edit: gaat dus in overleg of op de geplande data ( zie alleen geen geplande data staan )__________________ Last edited by Machiel.; 24-02-2008 at 18:51. |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Bartjuh #54
|
Quote:
.__________________ |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Registered User
|
Zijn de losse temperatuur meters (mits je deze gebruikt) bij jullie op de accu of met een ingebouwde batterij?
Ik heb er gister namelijk eentje gekocht bij twins en nou kwam ik er thuis achter dat deze dus op accu is, terwijl mijn toeren + temp wel een ingebouwde batterij heeft? Alvast bedankt ! |
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Super Pitbiker
|
Quote:
spa francorchamps sokafran : donderdag 30€ hele dag marche en famenne 25€ hele dag amay vrijdag rond de 20 € hele dag dat zijn 3 mooie circuits in belgie , en die liggen allemaal indezelfste provicinie ![]() |
|
|
|