![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#304 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
dan ga je toch volgend weekend endurance rijden op spa, Zaterdag is de training en zondag wedstrijd
![]() edit: lees het verkeerd, 29 maart is de wedstrijd van de endurance al... als je interesse hebt gewoon even mailtje sturen en om info vragen info@pocketbike.be__________________ |
|
|
|
|
#309 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
nou na een hele dag me thuis moeten vervelen heb ik maar een beginnetje gemaakt aan me website. ik hoop echt dat snel me gips eraf gaat.
www.debonkeracing.nl __________________ |
|
|
|
|
#311 (permalink) |
|
De Bonke Racing
|
Dat waren dimer en ik in een creatieve bui. Alleen moest dimer hem nog afmaken. Aangezien ik geen flash cs3 koning ben. Ik heb deze site even snel in dreamweaver gemaakt, omdat er na al die maanden toch wel even iets serieus online moest komen. Dimer is vader en student, dus die heeft genoeg aan zijn hoofd. En erik, ik ga denk toch die kleine circuit afbeeldingen van je site stelen!!!
__________________ |
|
|
|
|
#313 (permalink) | |
|
Pino 4 shizzurrr
|
Quote:
jow machiel is dat meteen ook het belgisch kampioenschap..? zo ja heb je wat meer info er over .. dan wil ik er gaan rijden.. |
|
|
|
|
|
#314 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
www.pocketbike.be en dan info practice/race francorchamps klikken
![]() vandaaruit kun je alles bekijken.... en inschrijven etc. __________________ |
|
|
|
|
#318 (permalink) |
|
|
nou daar had ik nog niet aan gedacht het ging mij er meer om dat die carbonen dempers zo snel kapot gaan tenminste bij mij wel
ik heb er vorig jaar al 2 gesloopt en ik heb dan pas een 2e hands pijp er op gezet en alleen wezen testen en ook deze komt alweer los. En ik denk dat als je valt de alu langer heel blijft dan de carbon. __________________ |
|
|
|
|
#321 (permalink) |
|
Thoms Racing!
|
Mijn site is ook zo goed als af: www.CunodeBruin.nl
__________________ |
|
|
|
|
#328 (permalink) |
|
Iedabbajoe - # 33
|
Misschien bij Verheul, is wel een stukje weg voor je misschien mja andere weet ik niet
![]() www.verheul.nu |