![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#342 (permalink) |
|
racertje
|
standaard jog radiateur zit er nog in, voorin zit zo'n klein pia radje.
met dit weer wordt ie buiten 52 graden, dus misschien dat ik later toch een groter radje moet monteren in de voorkap. (kan ook nog gaten in het beenschild boren) zolang ie niet boven de 65 komt ga ik me er geen zorgen over maken in ieder geval. de valdoppen rond ik nog ff mooi af, ik weet 99% zeker dat er niks ergs afbreekt als ze ergens achter blijven hangen. __________________ |
|
|
|
|
#343 (permalink) |
|
Shit for Brains
|
Luister stelletje slettebakken
op een jog met alleen een malossi radiateur bij je voorkap heb je gewoon te weinig.(kwam vorig jaar na 10 ronde boven de 80 graden uit) Zelfs al laat je het voorlicht er uit wordt die nog 65 a 70 graden met normaal weer . Heb het weleens met Fred koopmans over gehad en wij denken dat het te maken heeft met de vorm van de kap dat die te gestroomlijnt is. Fred heeft voor hun jog een speciale rad laten maken en rijden zelfs zonder voorlicht. en de radiateur onder de treeplank is ook te kort. Heb ik ook al geprobeerd. Daarom heb ik voor Remon toendertijd radiateuren laten maken maar dat is ook niet alles. __________________ |
|
|
|
|
#344 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Hoe hebben de v Wijk boys dit opgelost dan? Jerno reedt vorig jaar volgens mij gewoon met een enkele malossi rad @ zip. Maarja...zip heeft dan ook wel een beter gevormde voorkap daarvoor
Gewoon heel die voorkap perforeren man...voor & achterkant, dan moet het toch wel goedkomen zou je zeggen?__________________ |
|
|
|
|
#345 (permalink) | |
|
Shit for Brains
|
Quote:
nee die hebben ook een grote kart radiateur er in en dan de voorkap aan de bovenkant boller gepolyesterd omdat ze de radiateur niet kwijt konden.__________________ |
|
|
|
|
|
#348 (permalink) | |
|
racertje
|
Quote:
ik zie het wel, maar zolang ie niet boven de 65 komt ga ik er niks aan doen. ps: mijn voorkant. http://www.scooterclub.nl/mark/stage6jog/DSC00625.JPG de koplamp is er dus uit zeg maar, verder niks. koopmans sletje ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#349 (permalink) | |
|
TKTuning? PM!
|
Quote:
Als ie nu zonder afteplakken al 52 graden is, wil ik niet weten hoe warm die word als het dalijk hartje zomer is. __________________ |
|
|
|
|
|
#352 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
Strak ding arnoud, ik heb mezelf laatst ook de INDY cadeau gegeven
was aan het twijfelen tussen de Losall ( die van Arnoud) of de Rode Indy, toen maar de Indy uit het magazijn meegenomen ![]() edit: ![]() __________________ Last edited by Machiel.; 27-03-2008 at 21:22. |
|
|
|
|
#356 (permalink) | |
|
AFCA !!
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|