![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#361 (permalink) | |
|
racertje
|
Quote:
![]() hij zal niet opeens vastlopen bij de 70 graden ofzo toch. daarnaast kosten een voorkap en beenschild meer dan een zuigertje ![]() en nee, ik hap niet, ik hou van discussies ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#363 (permalink) |
|
Registered User
|
Inne/Kenny ik had een mailtje verstuurd weekje geleden maar geen reactie dus vraag ik het hier even..
Is het mogelijk om 2 mensen (moeder/tante) met een video camera en een hesje de baan op te sturen om alle manches te filmen?? als tegenprestatie zal ik een seizoens compilatie maken van de leukste beelden aan het eind van het seizoen DVD kwaliteit. weet wel dat bijvoorbeeld irriducibilli niet zomaar de baan op mocht dus vraag me af hoe dit in zn werk gaat. groetjess __________________ |
|
|
|
|
#365 (permalink) | |
|
|
Quote:
Ik kan het me wel voorstellen als ze er een beetje controle over willen hebben anders komt de volgende race het hele publiek met camera om hesjes vragen. Wat vooral belangrijk is denk is, is dat ze weten waar wel en vooral waar niet te filmen. Bijvoorbeeld iemand de grindbak in zien glijden en dit filmen van uit die zelfde grindbak is niet verstandig ![]() (sorry je zegt moeder en tante dan gaat bij mij automatische de knop om: "Oh 2 vrouwen die geen verstand van scooters hebben" dat komt niet goed) __________________ |
|
|
|
|
|
#366 (permalink) |
|
Registered User
|
Patrick mocht in amsterdam de baan niet op!
Moeder en tante hebben mischien geen verstand van scooters (ookal kan zij wel een v snaartje vervangen ) en de gevaren maar wel verstand van filmen. Ik heb genoeg fotografen zonder verstand van scooters op de baan zien staan. Ik denk dat iedereen, marshalls en de fotografen bijvoorbeeld wel een soort van briefing krijgen of iets in die richting. je kon beter uitleggen hoe je dat voor patrick hebt geregeld, aan je commentaar hierboven heb ik niks ![]() maar oke ik wacht af ![]() __________________ |
|
|
|
|
#367 (permalink) | |
|
|
Quote:
ik: Hoi zij:Hoi ik: ik heb een fotograaf bij mag hij een hesje zodat hij ook de baan op kan zij: moet je even bij *** zijn ***: alsjeblieft (en geeft een hesje) ik: dank je ![]() zo had ik dat dus geregeld ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#369 (permalink) |
|
Lekker gewoon!
|
Ik doe het anders dit jaar..
- Maak een start in de betreffende klasse - zoek een goeie spot - Ga zogenaamd op mn oog... - scooter start niet meer - pakt camera uit de buddy - gaat schieten... Makkelijker kan het haast niet ![]() * grapje dus he...* __________________ |
|
|