![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#36 (permalink) |
|
racertje
|
nja, de ontsteking kwam werkend van mn sprinter af, heb ook al zonder killswitch geprobeerd.
2 nieuwe bougies geprobeerd. tijdstip van een eeprom kan eigenlijk niet verkeerd staan en hij staat gewoon netjes op 2,2mm. massa zit ook hetzelfde als op mn sprinter, zal de draden nog wel een keer controleren. ik hoop dat de ontsteking nog leeft, anders kan ik pas volgende maand beginnen met testen ![]() kan het nog komen door een lekke koppakking ? (er zit nog geen kvs in) tnx voor de hulp, als ik er niet uit kom open ik wel een topic :emo: __________________ |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
Pino 4 shizzurrr
|
vandaag gebankt..
![]() laat het seizoen maar beginnen.. diot is de eerste run.. daarna nog wat gekloot met mengsel en dergelijke.. rolt nu een mooie 18.2 pk op het achterwiel uit.. en 13.2 NM koppel en het is 19.2 ongecorrigeert Last edited by robinho; 02-03-2008 at 15:19. |
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Het is te hopen van niet, ik heb iig geen geld om yasuni pijpjes aan te gaan schaffen, aangezien die dingen ook niet goedkoop zijn!
![]() Ik vind het hele verhaal sowiezo achterlijk, en dan val ik niet de SBO aan, maar de rijders die zogenaamd geen uitlaat kunnen krijgen. Wij hebben een stuk of 5 R1200 uitlaten liggen in de schuur en 3 stuks R1400 uitlaten, slechts 1 exemplaar van die allemaal is nieuw. Met andere woorden, mensen moeten eens niet zo snel gaan zeiken " ooohw ik kan geen uitlaat krijgen".....fl*kker toch op man, kijk even op marktplaats rond, of op de scooterfora en als je wil heb je zo een paar uitlaten te pakken. Maar nee hoor, mensen zijn lui en gaan panische reacties hier op het forum zetten, kijk eens wat jullie ermee bereikt hebben, strax kunnen we lekker uitlaten van 300e gaan kopen, helemaal toppie! Feit is dat hieruit blijkt dat de SBO (nogsteeds) goed luisterd naar de rijders, jammer dat de rijders (en ik weet echt wel dat er genoeg zijn die hier geen schuld aan hebben, maar er zullen ongetwijfeld een aantal mensen zijn die zich aangesproken voelen)er dit keer naast zaten. Sorry voor deze reactie hoor, maar ik baal er gewoon van dat mensen niet eens de moeite willen nemen, want de mensen die de moeite wel doen (o.a. ik zelf dus)worden hier nu de dupe van. Ik kan alleen maar bidden dat SA de uitlaten weer kan leveren, of dat de yasuni uitlaten minder, of gelijk presteren aan een R1200/R1400 (en nee we verkopen geen s6 uitlaten @ de boerenskuur-tjoening, aangezien 8 uitlaten voor 4 s6rijders goed uitkomt) __________________ |
|
|
|
|
#52 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
daar ben ik het voor een groot deel mee eens, alleen zullen mensen een optie moeten hebben als ze er 2 in een weekend afschrijven oid.
R1200 kost €215 R1400 kost €270 (geloof ik) C20 kost €270 C21 kost €295 C30 kost €390 en zal waarschijnlijk ook niet worden toegestaan aangezien de prijs en prestatie boven de 2 stage6 uitlaten liggen. de andere 2 zijn gewoon goed te doen. ik dacht dat de C21 te vergelijken was met de R1200. __________________ |
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
![]() Ik weet dat je daar een goed punt hebt, maar een half jaar geleden riep men ook al dat ze niet te krijgen waren terwijl er hier in zoetermeer bij een scooterzaak een r1200 in de vitrine hing. Ik weet zeker dat er nog veel meer scootershops zo'n ding hebben hangen, zoals ik al zei, als je een beetje moeite doet kan je er echt wel aan komen. Daarnaast is het gewoon vervelend dat er dan met een uitlaat gereden moet worden waarvan de nieuwste versie maar liefst +400e kost bij een van de goedkoopste internetshops. Als er met DPR pijpjes mag worden gereden is het een ander verhaal, maar dan krijg je natuurlijk weer het probleem dat er geen vaste uitlaat meer is. Eventueel kan de SBO natuurlijk 20 DPR R1400 replica laten maken en die verkopen aan de rijders, maarja...daar is het nu een beetje laat voor! ![]() Ik snap daarom de keus van de SBO ook wel, alleen vraag ik mij af of deze regel er ook zou komen als er niet zo was gemiept op het forum. Maargoed...misschien is dit allemaal voor nix, en zijn ze strax leverbaar, je weet het niet. Het is voor mij een nadeel en hoe egoistisch dat ook is, je probeert dan gewoon iemand de schuld te geven (nogmaals, niet de SBO in dit geval) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#57 (permalink) | |
|
je kent em ?
|
Quote:
Waar het om gaat is dat het totale kostenplaatje al behoorlijk groot is, en mensen ervanuit gaan (wat overigens ook wordt/werd beloofd) dat ze zo'n pak krijgen... en niet dat je die ook nog eens bovenop je inschrijfkosten/opbouwkosten van de scooter, moet gaan kopen ... |
|
|
|
|
|
#58 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
vorig jaar heeft ook iedereen ze gehad, alleen was dat 6 weken te laat.
het gaat puur om een tussenoplossing net zoals vorig jaar. wij gaan het ook niet meer zo doen in de toekomst. als stage6 het toch wil zullen ze dat op een andere manier moeten doen als nu. wij krijgen een lading gezeik en negatieve publiciteit over ons heen van iets, waar wij zelf geen schuld aan zouden moeten hebben. __________________ |
|
|