![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#602 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#603 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Over 124 gesproken..ben ik de enige die in de s6 cup de befaamde Elf124 lucht heeft geroken? Of er rijdt iemand met aardbeien-olie, maar ik geloof er weinig van. De geur was niet zo sterk dat het puur werd verstoken, maar het zat er bij iemand zeker weten doorheen (en ik heb een vermoeden bij wie, omdat ik er op een gegeven moment achter reed @ circuit). Ik weet niet of iemand zich hier aangesproken voelt toevallig...maar als ik het de volgende keer weer ruik dan denk ik dat ik even naar de TC-tent loop om een benzine wissel aan te vragen ![]() __________________ |
|
|
|
|
#604 (permalink) |
|
Stuk gemaakt!
|
Ik heb het de 1ste manche heel duidelijk geroken toen ik langs het rechte stuk stond, duidelijke Elf124 lucht als je het mij vraagt. De 2e manche stond ik niet zo dicht op de baan en heb er toen ook niet meer op gelet.
Heb ook niet echt naar het startnummer gekeken, maar als ik het op Lelystad weer ruik zal ik eens even kijken, want het is natuurlijk te triest voor woorden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#605 (permalink) |
|
Arend!
|
Wat mij erg opviel was dat de gewichtscontrole helemaal niet goed uitgevoerd wordt. Je zag dat dit bij de SOBW altijd wel goed gedaan werd en er ook regelmatig mensen door de mand vielen.
Aangezien ik smorgens weleens mensen zag die duidelijk onder de 70kg zaten met de scooter en ze na de race vrolijk de weegschaal zag passeren denk ik dat hier toch wat beter op gelet mag worden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#607 (permalink) |
|
Arend!
|
poging tot dubbele kneedown?
http://www.stichtingsbo.nl/SBOfotos/...O%20080539.jpg __________________ |
|
|
|
|
#613 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#614 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
Ik noem geen namen, ik hoop dat de betreffende mensen dit lezen en anders zorg ik er persoonlijk voor dat er op lelystad andere benzine in gaat. Ik hou er niet van om ' verradertje' te spelen, maarja...daar vraag je imo om op deze manier. __________________ |
|
|
|
|
#615 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
dus wie komt er vlaggen of wie weet er iemand om te vlaggen? vele oproepen van ons heeft niks opgeleverd en ik zou niet weten hoe ik verder mensen aan moet trekken. als iedereen wil dat er dingen veranderen heb ik meer officials nodig. heb ik die niet, dan zal het blijven zoals afgelopen wedstrijd. deze reactie is in het algemeen bedoeld. __________________ |
|
|
|
|
|
#625 (permalink) |
|
|
Ik heb ook aan lachgas gedacht om m'n gewicht op het rechte stuk te compenseren
![]() lijkt me opzich wel grappig. Ik ben wel benieuwt hoelang ik er dan mee rond kan blijven rijden voor dat er iemand vragen gaat stellen. ![]() maybe volgende keer emmen , gelijk bij de start die knop in en wheeliend tussen de kopgroep door ![]() die dq einde van de dag maakte me dan niet uit. het idee alleen al dat de kopgroep een race lang dacht dat ze mij niet bij konden houden zou me al genoeg voldoening geven voor de rest van het jaar. ![]() maar ja ik heb het lef dan weer niet om het te doen. __________________ |
|
|