![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Races Het forum van SBO met alles over de races door de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#633 (permalink) |
|
vallende hollander
|
je ziet het vaker ... je zal het ook alleen weten als je een keer bewust heb geroken aan een machine die loopt op elf 124 ... bij isc een aantal jaar geleden reden de fabrieksmachines van malossi in die schakel cup er ook op ...
__________________ |
|
|
|
|
#637 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
dit verhaaltje heb ik in de afgelopen 10 jaar al zo vaak gehoord he. toen ik nog bij de sobw liep op een wedstrijd in emmen geloof ik. was ook het hele veld evan overtuigd dat er iemand vooraan met 124 reed. brandstof verstrekking met het minimale aan smering. gewoon de wedstrijd winnen met bijna een halve baanlengte voorsprong.
en zo is het nog wel een x of 20 geweest dat iedereen zeker wist dat iemand met 124 zou rijden. o ja, iemand zou ook met verkeerde bezine / 124 hebben gereden op valkenswaard. bleek het gewoon v-power uit duitsland te zijn na een protest en onderzoek. __________________ |
|
|
|
|
#639 (permalink) | |
|
|
@pronk
is gewoon op mylaps te lezen Quote:
1 17 Sarik Roufs 60 30 30 2 32 Jack Stolk 50 25 25 3 26 Erik Groeneveld 44 23 21 4 11 Jimmy Megchelenbrink 34 27 7 5 5 Jo Versweyveld 32 15 17 6 9 Vincent Blankesteijn 32 17 15 7 99 Nicky Six 32 21 11 8 66 Ron Zalm 30 11 19 9 28 Robbert Pronk 27 0 27 10 25 Marcel Moreno 23 0 23 11 8 Beau Rouwenhorst 23 13 10 12 33 Erik Westerlaken 20 7 13 13 55 Tom Schouten 19 10 9 14 102 Gerrit Hol 19 19 0 15 19 Paul de Backer 17 9 8 16 44 Kevin Schouten 13 8 5 17 27 Sander Balk 6 0 6 18 2 Luuk van Wijk 0 0 0 19 71 Rémon Kok 0 0 0 __________________ |
|
|
|
|
|
#640 (permalink) |
|
Fred Motoren Crew!
|
A looooong way to go.....
![]() Maargoed...@ Kenny. De geur van Elf124 is onmiskenbaar, ik heb er vaak zat mee gewerkt @ Koopmans en die geur vergeet ik echt niet. Ik snap best dat er snel teveel geluld wordt, maar wat je nu zegt is ook wel gevaarlijk, als ik jouw reactie lees krijg ik zoiets van " als er zo over gedacht wordt gooi ik ook wel wat octaanverhogende middelen in mijn benzine. Als ik het weer ruik kom ik toch echt naar je toe, en dan betaal ik desnoods de benzine voor de betreffende machine als dat nodig is ![]() __________________ |
|
|
|
|
#643 (permalink) | |
|
SBO COÖRDINATOR
|
Quote:
mischien het inschrijfgeld nog maar is 15 euro omhoog gooien, en een bussie vol met polen oid laten komen elke wedstrijd. __________________ |
|
|
|
|
|
#644 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Ik zou het persoonlijk erg vinden als ik strax op het rechte stuk voorbij wordt gereden door een machine die naar aardbeien ruikt, terwijl ik zelf 100den uren in onze stage6 blokken stop om hier genoeg vermogen uit te pompen met 'normale' brandstof. Als ik vervolgens een protest indien vraag ik mij af waar ik dat allemaal voor doe als er niets mee wordt gedaan. Maargoed...laten we maar afwachten, als ik het ruik zaterdag loop ik eerst zelf wel naar de beste man toe om te vragen of hij aardbeiensaus door zijn benzine heen doet of dat hij scheit aan de reglementen heeft. __________________ |
|
|
|
|
|
#645 (permalink) |
|
vallende hollander
|
het niet naleven van de reglementen kan niet vergeleken worden met het tekort aan baco's/vrijwillegers.
ik weet zeker dat pronk en elke ander lid bij de sbo er heel dankbaar voor is dat er mensen zijn die onze hobby mogelijk maken. en een tekort of zelfs een overschot aan mensen bij de sbo zou niet voorkomen dat dit soort grappenmakerij gebeurt. vind het dus niet geheel eerlijk dat dit in de discussie betrokken word ... er staat in het reglement dat als de organisatie daar reden toe ziet er brandstof verstrekt kan worden ... ik neem aan dat de organisatie nu ook de neus en ogen openhoud naar eventueel vals spel ... meer kan er niet gedaan worden. hoop dat het een vergissing is en gewoon een fruitige oliesoort gebruikt is ... en dat ze anders er vanaf volgende race mee kappen. denk niet dat specualites over vals spel een discussie waardig zijn __________________ |
|
|
|
|
#648 (permalink) | |
|
Groene Premium
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#649 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Hoho Niek! Er is melding van gemaakt afgelopen race, maar er is niets mee gedaan! Dus pas op wat je zegt... Maar het maakt verder niet uit, laten we er maar niet verder over speculeren, aangezien het misschien wel van de crossbaan afkwam die naast het circuit lag...je weet het niet We zien het zaterdag wel! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#650 (permalink) | |
|
Groene Premium
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#652 (permalink) | ||
|
Groene Premium
|
Quote:
Quote:
![]() Een melding maken is wat anders dan een protest Pronk . Met een protest moet namelijk iets worden gedaan, zie reglement. Iedereen maakt wel is een melding op een dag dat iets niet goed is oid.__________________ |
||
|
|
|
|
#655 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
Ik weet niet precies hoe het gesprek met die persoon is verlopen, maar als organisatie zal je toch op zijn minst het aanbod moeten doen tot een protest, en eventueel polshoogte gaan nemen bij het betreffende team. De organisatie heeft die macht, dit kan bijvoorbeeld gezegd worden aan het einde van de dag bij de prijsuitreiking oid. "Jongens, we hebben een vermoeden dat er door bepaalde mensen met een andere brandstof wordt gereden, hou er rekening mee dat er volgende week een controle wordt uitgevoerd" Of in ieder geval iets in die richting. Het is natuurlijk absurd dat jullie nu toegeven dat er al een balletje was opgegooid afgelopen race, maar dat er verder niets mee gedaan is. Laat duidelijk zijn, ik heb geen protest ingedient omdat ik niet 100% zeker was van mijn zaak, nu ik na de race van meerdere mensen hoor dat zij ook een vermoeden hadden wordt dit versterkt. Dus aankomende race zal ik zeker een protest indienen als mijn vermoeden weer wordt bevestigd. Maar dit doe ik alleen als ik ondersteuning krijg vanuit de organisatie, jullie zouden juist degene moeten zijn die dat soort acties moeten leiden, niet ik. Dus als ik weet dat er iets mee gedaan wordt zal ik zeker actie ondernemen, alleen met reacties als : "we hebben melding gekregen, maar geen protest" "we kunnen niet alles, want we zijn met te weinig TC-ers" etc. Weet ik dus niet of ik er wel zin in heb, simpelweg omdat ik er niet blij van wordt om een protest in te dienen. We doen het allemaal voor de lol, en ik krijg een beetje 'natie-achtige' gevoelens bij dat soort dingen. __________________ Last edited by Pronk; 06-05-2008 at 16:04. |
|
|
|